Ga naar inhoud

slip cursus bij Prodrive


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb daar wel oren naar en lijkt me ook wel grappig om dat samen met meer z3-tjes te doen. Weet alleen nu ff niet of dat te regelen valt dat je als groep een dag opgeeft.

Vind het wel grappig dat het normaal 175 is en nu 85 incl. jaarabo. is. Daarnaast schrijven ze bij prodrive op hun website dat ze absoluut geen slipcursus zijn en schrijft Topgear doodleuk op hun voorpagina "slipcursus voor E25"

Link naar reactie

Is het niet leuk om, als er animo voor is, om een hele z3-dag te organiseren in samenwerking met prodrive. Ik heb destijds in de impreza :foto: een drift en slipcursus gehad, inclusief een lunch. Ik meen mij te herineren dat dit iets van €185,- koste.

Alleen die praatjes over behoud van banden, forget it.

Hendrik

Link naar reactie
Is het niet leuk om, als er animo voor is, om een hele z3-dag te organiseren in samenwerking met prodrive. Ik heb destijds in de impreza B) een drift en slipcursus gehad, inclusief een lunch. Ik meen mij te herineren dat dit iets van €185,- koste.

Alleen die praatjes over behoud van banden, forget it.

Hendrik

Hoe zit dat dan met de banden. Sluiten ze heel erg? Of te wel wordt het toch een duur dagje?

Link naar reactie
Of te wel wordt het toch een duur dagje?

Ik denk dat het best wel wat zal slijten, maar niet extreem. Het zijn van die speciale gladde banen met water d'r op enzo. Eerlijk gezegd heb ik liever een zo realistisch mogelijke situatie. Dan maar wat meer slijtage. Want als je gewoon tijdens het rijden in een slip komt kan het, als je niet weet hoe te corrigeren, een nog veel DUURDER dagje worden!

Link naar reactie

Ik heb net met Mark Maaskant (commercieel directeur) gesproken. En het is mogelijk dat alle Z3's op een dag komen. Dat zou natuurlijk heel gezellig zijn ;)

Dus zodra ik wat hoor van TopGearMagazine moeten we even afstemmen wanneer dat dan zal zijn. Mensen die mee willen doen moeten zich wel vast even opgeven want ze kijken nu hoeveel animo d'r voor is. :notworthy: :blush::chick:

Link naar reactie

Ik heb in de winkel gezocht of ik even een nummertje kon inzien, maar die nog niet gevonden. Ben een beetje benieuwd of er nog voldoende Jeremy Clarkson na de vertaling overblijft, anders ga ik liever voor het engelse blad...

Maar voor de rvtraining heb ik nog interesse, dus ik zal me wel opgeven als we van vakantie terug zijn..

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb de brief binnengekregen voor de aanmelding op de slipcursus. Zijn er al meer mensen die deze binnen hebben en is er een voorstel voor een dag om de training te gaan volgen?

Ik heb al met die lui van Prodrive gesproken he. In principe was het mogelijk om met alle Zjes tegelijk te komen. Ik heb zelf echter nog geen brief binnen...WEL een rekening

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb de brief binnengekregen voor de aanmelding op de slipcursus. Zijn er al meer mensen die deze binnen hebben en is er een voorstel voor een dag om de training te gaan volgen?

Ik heb de brief nu ook binnen. Zijn d'r nog meer mensen die meewillen? Anders ga ik maar eens en dagje afspreken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.