Ga naar inhoud

Route van de Condroz


berre

Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ge ziet maar, hoe meer ziel hoe meer vreugd :blush:

het zal een schoon ritje worden tussen de bossen

ik ben de vrijdag nog naar luxemburg geweest maar heb jullie niet gevonden B)

Ach.. had dan ff gebeld!!! of een mailtje gestuurd!... vrijdag hebben we met zo'n 60 ZzZ's door de bergen gerost ^_^

Link naar reactie

ik had je gebeld maar je nummer was niet juist :blush: ik heb hem nog eens na gekeken op de mail die je me gestuurd had en was de zelfde

dacht eerst dat ik hem verkeerd genoteerd had.

was eerst naar diekirch gereden tegen 12u, ik dacht dat jullie daar samen kwamen voor te eten. maar niemand gevonden.

dan zelf maar een toerke gemaakt naar Trier ^_^

had er die dag ook meer dan 600kilm. opzitten

Link naar reactie
ik had je gebeld maar je nummer was niet juist :blush: ik heb hem nog eens na gekeken op de mail die je me gestuurd had en was de zelfde

dacht eerst dat ik hem verkeerd genoteerd had.

was eerst naar diekirch gereden tegen 12u, ik dacht dat jullie daar samen kwamen voor te eten. maar niemand gevonden.

dan zelf maar een toerke gemaakt naar Trier ^_^

had er die dag ook meer dan 600kilm. opzitten

Jammer joh, wij kwamen rond 12:30 in Diekirch aan. Was heel leuk en hebben een heel stuk van de La Roche route gereden, langs de stuwmeer en zo...... Zien we je zondag in Uden??

Link naar reactie
Foto's zijn geweldig.. ben net bezig ze allemaal te sorteren en te posten. de links volgen :D  B)

Duurt wel lang, Chris. Maar het is je vergeven, met al die verjaardagen... ;) ;)

Gefeliciteerd met ChristineXS B) B)

Link naar reactie
Foto's zijn geweldig.. ben net bezig ze allemaal te sorteren en te posten. de links volgen B)  B)

Duurt wel lang, Chris. Maar het is je vergeven, met al die verjaardagen... ;) :D

Gefeliciteerd met ChristineXS ;) :party:

Bedankt... pffff al die verjaardagen achter elkaar!! hebben zo geen enkele avond rust deze week!!

De foto's volgen......... (nog steeds) :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.