Ga naar inhoud

Anja, welkom!


RobC

Aanbevolen berichten

Hartelijk welkom hier op het Forum, Anja!

Je zult een mooi stel ZZZ-liefhebbers aantreffen, soms erg droog-technisch bezig, soms volslagen losgeslagen. :foto:

Al met al kun je hier veel info vinden en je bent van harte uitgenodigd foto('s) en info van je ZZZ 2.2 te plaatsen in de Members Gallery.

Mocht je zin hebben in een leuke en gezellige rit met allemaal ZZZ-tjes: 18 september ben je welkom. Info vind je in het menu Site navigatie op de welkomstpagina; kijk bij 4e meeting.

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rob, gaat het slecht in het huwelijk???  :schater:

Van harte welkom Anja, en al die andere die ik de afgelopen 3 weken niet heb zien binnenkomen.  :D

:D ??? Omdat ik een andere avatar-met-dame heb??? Of omdat ik een nieuw member verwelkom dat toevallig luistert naar een vrouwelijke naam??? ;)

Link naar reactie
- van harte uitgenodigd foto's van je te plaatsen

Dat staat er niet. Sledge!! :D

Dit staat er:

Al met al kun je hier veel info vinden en je bent van harte uitgenodigd foto('s) en info van je ZZZ 2.2 te plaatsen in de Members Gallery.

Lijkt me nix mis mee en was ook net zo bedoeld als voor elk nieuw member.

Jij bent hier momenteel een klein sexistje! ;)

Link naar reactie

Hoi

Bedankt voor jullie welkom

Ik heb intussen als wat rond gekeken op het forum. Techniek gaat me boven mijn "pet" maar verder lijkt het me een leuk en informatief forum.

De levering van mijn Z3-tje is een weekje uitgesteld ivm een last-minute deukje in mijn new beetle. Maar as vrijdag ga ik hem dan toch eindelijk halen. Ik heb alvast mooi weer besteld :D

Link naar reactie
Hoi

Bedankt voor julle welkom

Ik heb intussen als wat rond gekeken op het forum. Techniek gaat me boven mijn "pet" maar verder lijkt het me een leuk en informatief forum.

De levering van mijn Z3-tje is een weekje uitgesteld ivm een last-minute deukje in mijn new beetle. Maar as vrijdag ga ik hem dan toch eindelijk halen. Ik heb alvast mooi weer besteld :D

Buiten de techniek is er veel meer info te vinden. Ikzelf ben a-technisch maar weet hier toch veel op te doen.

"New beetle". Auuuww, noem dat nou niet hier. ;)

Op Sledgehammer moet je gewoon niet letten. Het enige wat hij doet is perfecte info plaatsen, maar verder heb je niets aan 'm. :D :wub: :D ;) :D

Link naar reactie

Anja welkom hier forum en ik zie aan de posten hierboven dat je al enkele mensen hebt "leren"kennen Rob heeft Sledge al geintroduceerd en zoals je al hebt gemerkt is Rob de charmeur.

*heb je de beetle ingeruild op een Z3???*wat voor kleur???

Link naar reactie
Anja welkom hier forum en ik zie aan de posten hierboven dat je al enkele mensen hebt "leren"kennen Rob heeft Sledge al geintroduceerd en zoals je al hebt gemerkt is Rob de charmeur.

*heb je de beetle ingeruild op een Z3???*wat voor kleur???

Huub... is dit nou de manier om over je mede-Forummers en whisky-drinkers te praten? :D ;)

Link naar reactie
Anja welkom hier  forum en ik zie aan de posten hierboven dat je al enkele mensen hebt "leren"kennen Rob heeft Sledge al geintroduceerd en zoals je al hebt gemerkt is Rob de charmeur.

*heb je de beetle ingeruild op een Z3???*wat voor kleur???

Lijkt me een leuk stel hier, hoor

Ik heb mijn beetle inderdaad ingeruild. Ik ben nl zielig, kan me maar 1 autootje permitteren :D

Mijn Z3 is oxford grun van kleur, met (chique) zwarte bekleding

Link naar reactie

Vind het anders een compliment om als charmeur te worden benoemd. :D ;) En zoals je hierboven leest vind Anja je ook wel aardig.

Oxford is sportief/classic :D kan je mee voor de dag komen.

Link naar reactie
Vind het anders een compliment om als charmeur te worden benoemd. :D ;) En zoals je hierboven leest vind Anja je ook wel aardig.

Oxford is sportief/classic :D kan je mee voor de dag komen.

Nee, Anja vindt ons allemáál leuk. Lees maar na.

Maar, klein slijmertje, vind je de groene ZZZ van Michiel óók zo leuk? Daar heb ik je nog nooit over gehoord! :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Vind het anders een compliment om als charmeur te worden benoemd. :D  :D En zoals je hierboven leest vind Anja je ook wel aardig.

Oxford is sportief/classic :D kan je mee voor de dag komen.

Nee, Anja vindt ons allemáál leuk. Lees maar na.

Maar, klein slijmertje, vind je de groene ZZZ van Michiel óók zo leuk? Daar heb ik je nog nooit over gehoord! :schater::schater::schater:

niet jullie favoriete kleur, geloof ik, he

;) :wub:

Link naar reactie
niet jullie favoriete kleur, geloof ik, he

:D ;)

Niet van iedereen, nee. Ik meen dat de meesten de kleur wél fraai vinden. 't Is de klassieke look en we maken daarover wel eens grapjes met Michiel, die er ook een heeft. Hij heeft een beige interieur en is mogelijk ook te vinden in de Members Gallery, weet ik niet zeker.

Link naar reactie
Jij bent hier momenteel een klein sexistje! ;)

Ik wist het.........die Spaanse grieten hebben hem verZouwd....... :D

E öllanda signor.....bumsie bumsie?........en onZe bijna christelijke Sledge ging overstag...... :schater::schater:

Nee serieus, Slegehammer heeft hier een voorbeeldfunctie........

Link naar reactie

Hoi Anja, hartelijk welkom en van Boston tot Oxford is groen idd DE ;) kleur. En verder de hele boel tutti originali typically Bayerisch laten, behalve dan de uitpuf zelfstverstandelijk die van het fabrikaat Eisenmann dient te zijn. Dat spaart je nl. ontstellend veel electronische onzin ;) uit, die je anders nodig hebt om je te omringen met je favoriete geluid.

Michiel :muur: .

Link naar reactie
Hoi Anja, hartelijk welkom en van Boston tot Oxford is groen idd DE ;) kleur. En verder de hele boel tutti originali typically Bayerisch laten, behalve dan de uitpuf zelfstverstandelijk die van het fabrikaat Eisenmann dient te zijn. Dat spaart je nl. ontstellend veel electronische onzin ;) uit, die je anders nodig hebt om je te omringen met je favoriete geluid.

Michiel :muur: .

Echte groene taal Michiel :schater::schater:

Link naar reactie
niet jullie favoriete kleur, geloof ik, he

Toch wel hoor.... de oorspronkelijke kleur van de roadsters!!!

Is gewoon een hele mooie klassieke kleur.

Welkom op het Forum Anja, veel leesplezier hier en wellicht zien we je ook op onze meetings meerijden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.