Ga naar inhoud

Z is klaar na veel problemen


Aanbevolen berichten

hier ben ik eindelijk weer!! Z is eindelijk zover klaar na lange tijd! de achteras bleek toch een groter probleem dan verwacht, net voor de vakantie bijkt dat er nog steeds geen M achteras binnen is en ik had de rial's al in huis!! dus even flink zoeken en bellen maar nergens een as van een M!! probleem dus.....wat nu? achteras van een 3serie compact die is korter en vrijwel gelijk als van een M.

maar ook alleen maar van de 323ti dus op zoek! draagarmen gevonden op de laatste vrijdag voor de vakantie, dus gemonteerd nieuwe schijven gehaald wil ze monteren hebben ze de verkeerde meegegeven!!!! balen!!!!!! dus ik terug en geen schijven meer op voorraad!! 3 weken wachten dus!! de asjes bleken ook niet goed dus ik kon weer op zoek. na 3 weken nieuwe asjes gehaald nieuwe schijven alles eronder en sinds donderdag rijden dus!!! wielen er ook onder super!!! alleen moet de Z zakken!! dus reedijk gebeld in strijen voor te verlagen s'middags gelijk de Z weggebracht zodat ik hem vrijdag weer kon ophalen. vrijdagmorgen 11u gaat mijn telefoon met de mededeling dat er in mijn gloednieuwe rial's 2 deuken in de voorvelgen zitten!! ik ben alleen maar van huis naar hun gereden over de snelweg niemand weet de oorzaak..... :blink: dus ik als een gek daar naartoe om te kijken en inderdaad in de bijde voorvelgen allebij een platte kant... dus voorvelgen moeten gericht worden of een nieuwe rand waar ik nu weer op moet wachten. dus nu achter 2 vette rial's en voor een paar bbs velgen uit het jaar nul waarom alles tegenzit weet ik ook niet....

ik zal even de veranderingen op een rijtje zetten

kleur is safierzwart met parelmoer paars

M voor en achterbumper

M spiegels

M stoelen

M achterklep

M vooras met de remmen natuurlijk

compact achteras

heldere koplampen

19inch rial daytona race

3cm verlaagd

ramen heel licht getint (bijna niet te zien)

resultaat is beter dan mijn verwachtingen waren echt gewoon super!!

ben er dus erg blij mee! ik hoop dat de velgen deze week nog klaar zijn

is er ergens een meeting binnenkort? of nog een forum meeting? foto's komen volgende week als de wielen weer klaar zijn

de groeten!! pat

post-3-1124524321.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat een ellende, dat met die velgen vind ik heel raar, moet je toch echt wat voor doen om velgen plat te rijden, echte flinke kuil met heeel hoge snelheid.

Zo heb ik een keertje vrienden naar brussel weggebracht, Auto natuurlijk verlaagd, vol geladen en dan hadden die belgen bij wegwerkzaamheden een stoeprand op de autoweg gemaakt, toen was het vier nieuwe wielen, was helaas nog geen velgendokter toen :blink:

Heeft wel de moeite geloond zo te zien, heb je nog meer foto's :blink:

Link naar reactie

jawel het is zeker de moeite waard!! als de rit in utrecht door gaat kom ik zeker! friesland is mij wat te ver weg!!! en ik kan nu wel foto's maken maar dat is niet echt een heel fraai zicht met achter de daytona's en voor bbsers dus de 1ste foto's van het komplete resultaat komt hopelijk over een week!! ik heb ook uit 2 koplampen van de nieuwe 7serie de xenon gehaald en het is eenvoudig te monteren 2 flensjes aan de binnenkant van mijn koplamp lijmen en de fitting past al dan de starters ergens wegwerken + en - aansluiten en klaar!!! alles is kompleet dus is zo gedaan!! heb trouwens ook nog spoorverbreders tussen de achterwielen gezet 15mm kan precies en met het verlagen ben ik ook helemaal tevreden alles sluit mooi aan :blink: nu weer flink sparen want het potje is ver leeg!!

gr patrick

(FF verwijderd BB en Zwarte kousen kijken mee, Gij zult geen wazige foto's plaatsen :schater::schater: )

Link naar reactie

oeps verkeerde foto :blink::blink::huh:

post-3-1124545368.jpg

Link naar reactie

standaard kieuwen maar dat moet nog een keer vervangen worden al is het zo niet lelijk en ik moet 1st een linker koplamp hebben met chrome ringen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.