Ga naar inhoud

subwoofer


napoje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Infinity is een duur merk, dus dat moet jou bevallen :m:

Serieus, prima spul en dit zou toch moeten passen.

Ik heb zelf jarenlang een Caliber basbuis met versterker gehad, was ik erg tevreden over en kostte minder dan de helft van deze. :angry:

Link naar reactie

Ik zou een REL QUAKE 2 kopen en daar de 220 volt aansluiting vanaf slopen. E.v. een 12 volt omvormertje d'r op...

Dan heb je pas geluid! Hij is niet heel groot (ik heb 'm thuis ook)

Maar het is met enorme afstand de beste subwoofer die ik ooit heb gehoord (allertijden, van de hele wereld)

kost zo'n 450 a 500 euro

0E4E470C831C9B58C1256CDE003846E9_big.jpg

ook in andere kleuren overigens :angry:

Link naar reactie
ja daaag. ik wil nog wat kofferruimte overhouden....

QP kopen, huhuhu :angry:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... die ivo toch... wat laat je me toch lachen :schater:

Link naar reactie

Napoje, is zonde van je geld :angry:

Dat soort woofers klinken niet vanuit je geheel met metaal gesloten kofferbak... geloof me, had ik al geprobeerd :m:

Je zal echt naar een gepoorte kist moeten met een zware woofer en in

En dan ook met een losse versterker.

Dus een 10"of een 12" woofer met een kist van 35-40 liter inhoud. :m:

Link naar reactie
Ik was anders wel serieus hoor :m: Maar ja, dan niet...

wat verbruikt dat kassie op 230 V ?

Omvormer die dat aankan zal wel duur worden :m:

Of direct op 12 Volt intern aansluiten, hmmm, ben benieuwd :angry:

Link naar reactie
Dus een 10"of een 12" woofer met een kist van 35-40 liter inhoud. :m:

zoals ik dus al zei... Rel dus...

en anders koop je een setje Bass shakers.

Die monteer je ergens op je carosserie (onder je stoelen b.v.) Het zet je hele auto in trilling. Zo heb je de zuiverste subwoofer zonder staande golven omdat hij de auto ZELF als speaker laat fungeren. Voordeel: ze zijn heel klein en kosten geen drol. :m:

shaker.jpg

En nee, dit is geen grap :angry:

Link naar reactie

nog geen slecht idee onder de stoelen als dat gaat tenminste, en erachter kan dat, of zit je dan met de magneet tegen carosserie aan?

En ik las ook laatst dat er bij sommige modellen een sub woofer zit waar normaal het kleine opbergkastje zit onder het standaard windscherm klopt dit

koffer lijkt me idd minder goed omdat het zo afgesloten is

Iemand met ervaring voor het plaatsen van een sub is welkom hier ;)

Link naar reactie

Ja, maar dan zonder de kast want die had ik al :blink: Dus dat wordt een keer een losse speaker halen ergens. Maar ja, ook al koop je d'r een met de zelfde specs, je weet toch nooit of het beter wordt. Iedere speaker heeft z'n eigen frequentie karakteristiek en daar is de kast op uitgerekend (als het goed is)

Link naar reactie
Ziet er zeker goed uit, stel me wel vragen bij de kwaliteit v/h geluid dat eruit komt

Ziet er inderdaad goed uit, en ik denk dat het geluid nooit slechter kan zijn

dan de OEM subwoofer. Daar zitten dan ook maar 4" speakertjes in.

Link naar reactie

Ben toch maar begonnen met het opleuken van de Z.

Dacht dat het upgraden van de audio (om te beginnen) wel te doen zou zijn.

Mooi fout dus!!

Je moet een kruising van een slangenmens en gyneacoloogde zijn om het klusje te klaren, maar goed het zit erin en het klinkt ff beter dan de standaard shit die erin zat. Ik vond het een probleem dat de bassen/luchtdrukverplaatsing vanuit de activeSub in de koffer niet in het compartement doorkwamen.

Omdat ik tevens een cdwisselaar in de koffer had gemonteerd en dus ook de nodige bekabeling moest doortrekken, kwam ik op het idee om de gehele tule maar te verwijderen, want gaten boren zag ik niet zitten.

Jullie raden het al, je krijgt een mooi gat van circa 8cm doorsnee, waardoor je wel degelijk kunt genieten van je Sub en je kunt het gat zo weer dichtgooien als je verkoopplannen hebt.

Upgrade:

Sony Radio/Cd 4x50W Mosfet en wisselaar.

Voorspeakers Compo Rockford Fosgate 13cm.

Achterspeakers Pioneer 10cm.

ActiveSub compactselfknutselfrutsel. met langeslagwoofer om de behuizing klein, maar toch voor de nodige luchtverplaatsing te zorgen.

Santana klinkt weer naar behoren.

MarZZZel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.