Ga naar inhoud

Eisa awards


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dank je. Leuke link. De Becker die ik wil staat er ook bij.

Al weet ik niet meer in hoeverre ik dit soort verkieizngen moet geloven. Ik zie in mijn industrie (olie) en in de autoindustrie zo'n incestieuze nepotistische zooitje bij die bedrijven die deze verkiezingen organiseren, terwijl ze ook afhankelijk zijn van dezelfde bedrijven, dat ik het niet meer geloof.

Als ik het goed begrijp zit ji in de muziek/audio industrie, dus kun je me vertellen of dit clubje (EISA) echt onafhankelijk is?

Link naar reactie
Dank je. Leuke link. De Becker die ik wil staat er ook bij.

Al weet ik niet meer in hoeverre ik dit soort verkieizngen moet geloven. Ik zie in mijn industrie (olie) en in de autoindustrie zo'n incestieuze nepotistische zooitje bij die bedrijven die deze verkiezingen organiseren, terwijl ze ook afhankelijk zijn van dezelfde bedrijven, dat ik het niet meer geloof.

Als ik het goed begrijp zit ji in de muziek/audio industrie, dus kun je me vertellen of dit clubje (EISA) echt onafhankelijk is?

Dat kan ik je niet vertellen. Wel kan ik zeggen dat in mijn werk (reclame) datzelfde gebeurt als wat jij beschrijft. Zo van "geef jij mijn filmpje een prijs, dan krijg jij van mij een prijs".

Vaak heb ik het idee, als ik de test resultaten van technische awards lees, dat de commissies vooral onder de indruk zijn van nieuwe snufjes en speeldingetjes, terwijl de kwaliteit soms minder belangrijk lijkt. Ik ben b.v. voor m'n vriendin op zoek naar een digitaal compact cameraatje. En wat ik vooral lees zijn dingen over rode ogen reductie (ok best handig), ruisonderdrukking en automatische verscherping, beeldbewerkingsmogelijkheden (daar hebben we fotosjop voor) en andere onzin. Wat IK belangrijk vind is of ie MOOIE FOTO"S MAAKT ^_^

Maar daar wordt dus vaak met geen woord over gerept.

Ik ga vaak af of reviews van gebruikers. Je kunt meestal al snel lezen of een beschrijving geschreven is door iemand die er verstand van heeft. En voor bijna elk apparaat is er wel een site waar je d'r iets over kan vinden. En dan heb je natuurlijk nog de kracht van de forums ^_^ En zo was het cirkeltje weer rond. Maar weer over Z3's kletsen?

Link naar reactie
Maar weer over Z3's kletsen?

Tóch nog even naar die EISA, DJ (Dit is in de Praatgroep en dat mag best een keertje ^_^ volslagen off-topic zijn).

"EISA (www.eisa-awards.org) is de grootste organisatie voor multimedia uitgevers in Europa, met een deelname van 50 audio, video en foto bladen afkomstig uit 20 verschillende landen. De EISA organisatie is al meer dan 23 jaar de spreekbuis van de Europese multimedia industrie. De awards zijn onderverdeeld in diverse categorieën en de jury panels bevatten Foto, Video, Audio, Home Theatre en Mobile Electronics." Aldus google.

De genoemde 50 audio, video en foto bladen afkomstig uit 20 verschillende landen zijn voor hun inkomsten volledig afhankelijk van abonnees en adverteerders. Je kunt je er dus gif op innemen dat die EISA hun adverteerders tevreden zal houden en daarmee niet onafhankelijk is. Net als in de normale maatschappij geldt het principe "voor wat hoort wat" en de kans dat grote adverteerders een award te winnen zal dan ook levensgroot aanwezig zijn. Dat awards worden gegeven aan producten die tevens hogelijk worden gewaardeerd door de consument/abonee ligt voor de hand.

Voor alle duidelijk: dit is slechts mijn mening, die niet op feiten gebaseerd. Dat dit soort verkiezingen (wat dacht je van de Auto van het Jaar) in menige branche voorkomt verbaast me echter niet; het zijn in feite perfecte inbound marketing-activiteiten van die branche.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.