Ga naar inhoud

Z3 naar de spuiter


Marc Z3
 Share

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na onze vakantie is ie weer mooi op kleur en zeker wel over die 60%....!! Succes Marc.... dat wordt waarschijnlijk nog een mooie Hell Rote op de volgende meeting?? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop er de volgende meeting bij te zijn, al zal het krap worden qua tijd..... Moet ook weer alles (netjes) in elkaar zetten.

@rob, nee is een Kawasaki GTR1000 - lijkt idd wel veel op een K100LT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc, je gaat ons toch niet verrassen met een 3.2 in het vooronder, hè? Tja, je weet het maar nooit met die jonge honden... ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc, je gaat ons toch niet verrassen met een 3.2 in het vooronder, hè? Tja, je weet het maar nooit met die jonge honden... 

Als er ooit een motorswap komt, dan een 4.4 V8. Zijn een stuk goedkoper als een M blok, en koppel :lmao: . Heb er heel even serieus over nagedacht, maar nu toch wat te kostenintensief (bak, diff, motorsteunen, ophanging...pff), bovendien is m'n M43 nog goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc, je gaat ons toch niet verrassen met een 3.2 in het vooronder, hè? Tja, je weet het maar nooit met die jonge honden... 

Als er ooit een motorswap komt, dan een 4.4 V8. Zijn een stuk goedkoper als een M blok, en koppel :lmao: . Heb er heel even serieus over nagedacht, maar nu toch wat te kostenintensief (bak, diff, motorsteunen, ophanging...pff), bovendien is m'n M43 nog goed

Marc, zou wat zijn als je met je nieuwe aanwinst compleet met 4.4 V8 komt aanzetten, maakt het voor de spuiter ook weer wat makkelijker als je je hele motor erook uit haalt en dan mooi met V8 weer opbouwen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat heel mooi worden zo te zien,maar ik vraag me af:had je voor 't zelfde geld [na inruil] geen echte M willen/kunnen kopen?

Al die onderdelen,spuiten;lijkt me geen goedkope klus+het feit dat je nu nog meer uitgedaagd gaat worden bij 't stoplicht met zo'n heftig uiterlijk;motorisch kun je dat dan niet waarmaken.

Begrijp me niet verkeerd;dat gaat een hele mooie Z3 worden,ik ben gewoon benieuwd naar de reden van deze arbeidsintensieve methode.

En die foto's van gestripte Z3 zijn zeer interessant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat heel mooi worden zo te zien,maar ik vraag me af:had je voor 't zelfde geld [na inruil] geen echte M willen/kunnen kopen?

Ik weet niet hoe het in NL zit, maar in BE betaal je een pak meer voor een sportverzekering (vanaf 2.5 L dacht ik)

Kan een reden zijn voor een replica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat heel mooi worden zo te zien,maar ik vraag me af:had je voor 't zelfde geld [na inruil]geen echte M willen/kunnen kopen?

Al die onderdelen,spuiten;lijkt me geen goedkope klus+het feit dat je nu nog meer uitgedaagd gaat worden bij 't stoplicht met zo'n heftig uiterlijk;motorisch kun je dat dan niet waarmaken.

Begrijp me niet verkeerd;dat gaat een hele mooie Z3 worden,ik ben gewoon benieuwd naar de reden van deze arbeidsintensieve methode.

En die foto's van gestripte Z3 zijn zeer interessant!

De Z had lakschade ivm met productiefout (blanke lak liet los) wou hem dus al over laten spuiten. Kon toevallig redelijk voordelig het plaatwerk kopen, en met een beetje speurwerk ook de rest van de m-delen. Als je veel zelf doet zijn de kosten nog wel in de hand te houden. een echte m zou voor mij betekenen dat er ongeveer 12k bij moest + duurdere verz. + onderhoud + ik ben nog ff student....., ben ik nu ongeveer 1/4 kwijt voor alles incl. velgen enz.

Tja en die stoplichten? Wat heeft iedereen daar toch mee :) ? (Er komt overigens geen énkele :D op mijn auto te staan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou,als student heb je 't dan wel goed voormekaar!

ik had er inderdaad niet bij stilgestaan dat in Be. een ander belasting/verzekeringsysteem de M veel duurder maakt in de vaste kosten.

een 'stoplichtsprint' is wat infantiel,maar blijft mij een kick geven,zeker bij die gastjes die met veel poeha en keiharde muziek in hun [optisch]getunede burgerbakjes mij uitdagen;dan kan ik het niet weerstaan om hen mijn kont te laten zien:een echte autoliefhebber weet nl. dat je een 2.8 er niet zomaar uitrijdt...voor mij zijn prestaties erg belangrijk=de helft van de kick,ook als je gewoon rustig tourt en in wil halen-die powerexplosie blijft imponeren,vandaar.

ga je 'm trouwens weer rood spuiten of in een andere kleur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Als die 10% de wielen zijn komtie niet ver.... :schater: Maar ik weet dat hij enkele problemen had met de uitlaat, en de achterklep. Maar zonder beide kan gewoon gereden worden. :huh:

Marc inschattende komt hij niet met een 90%. Hij zal gaan voor de complete auto, als 'ie komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah... nou zoals ik dus al zei.. succes ermee.. dan is het knutselen aan de ZzZ en welkome afleiding, ondanks de frustraties dat het je nooit snel genoeg gaat :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt eventueel de cookie instellingen zelf beheren, anders gaan we er van uit dat je akkoord gaat.
Privacybeleid | Richtlijnen | Registratievoorwaarden & Forumregels