Ga naar inhoud

Tourrit 4 september Oost Brabant Z3club


Jos

Aanbevolen berichten

Hoi ZZZ-fans,

Iedereen inmiddels terug van vakantie??? :m:

4 september a.s. heb ik een rit georganiseerd in Oost Brabant (lekker centraal) voor de Z3-club. Het belooft een mooie rit te worden. :offtopic: Ik wil hierbij ook alle forumleden uitnodigen om eens kennis te meken met de Z3-club cq. gezellig mee te rijden. :spam2:

Kijk even voor nadere info op http://www.bmwz3club.nl/ onder evenementen 4 september en schrijf je in. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :lol:

Heb je vragen laat het me even weten.

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
@ChrisXL en ChristineXS: leuk jullie ontmoet te hebben. Nog lekker gegeten?

Het was zeker leuk je eens te ontmoeten. Ik was me al sinds Garderen aan het afvragen wie je nu was IRL :birthday:

Het eten was uitzonderlijk goed... voor alle volgende organiserende partijen een hele kluif om hier maar een beetje in de buurt te komen :fez:

Link naar reactie
Goh was je er ook Anja, jammer zijn je niet tegengekomen. :birthday:

We waren er met een aantal van het Forum vertegenwoordigd

Het was er veel drukker dan ik verwacht had

dan wordt het wat lastig om iedereen te spreken , he

eigenlijk ben ik voornamelijk mensen tegengekomen, die ook voor de eerste keer meereden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.