Ga naar inhoud

Vraagje aan z3tje


napoje

Aanbevolen berichten

Waar heb jij eigenlijk die enorme filters verstopt (zo groot als een cassettedoosje en nog dikker ook) van je focal speakers. Heb ze nu ook maar tussen de deurpanelen dat zal niet werken vermoed ik.

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

kunnen je ramen nog open  :o

Ik zou de in de panelen bij je voeten verstoppen, en ook daaronder is in de dubbele beplating nog ruimte...  -_-

(wel ff inschuimen)

inschuimen?? :D B) schutboard :blink: :blink: :blink:

Link naar reactie

Schutboard is waar je woofer voor de midden-lage tonen achter zit. Bij je voeten dus. Inschuimen heb ik wel een idee van... is een soort PUR wat je kan kopen. Anders goed met dubbelzijdig spiegeltape bevestigen en stukken verpakkingschuim er omheen plaatsen. (wel eerst goed ontvetten) :D

Link naar reactie
Gast Gast_z3tje

Hi napoje,

Ik heb de scheidingsfilters achter het dashboardkastje, en achter het paneel onder je stuur kolom gemonteerd met dubbelzijdig plakband.(dus dat gedeelte wat je met 3 schroeen los maakt.)

Nu wil ik alleen nog een woofer plaatsen, maar ik laat t je wel weten waar. :D

Klinkt super he die focal speakers??(voor 13"dan he'!!) :D

Link naar reactie

precies wat ik ook wou doen :D ik heb ze alleen bij een ander gehoor en dat klonk top. Eindelijk betere audio. heb vandeweek ook een trafficpro gekocht dus nu kan het eindelijk wat worden.

Link naar reactie
heb vandeweek ook een trafficpro gekocht

toch een Becker :offtopic:

qua navigatie is ie top maar ik vond de geluidskwalitiet van mijn vdodayton toch beter. maarja maar €300 voor een traffic pro highspeed is een buitenkansje...

Link naar reactie
heb vandeweek ook een trafficpro gekocht

toch een Becker :offtopic:

qua navigatie is ie top maar ik vond de geluidskwalitiet van mijn vdodayton toch beter. maarja maar €300 voor een traffic pro highspeed is een buitenkansje...

ebay?

Is inderdaad erg interessant :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.