Ga naar inhoud

Car care

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Thanks voor de tip! Ga ik denk ik toch de AutoGlym maar eens proberen. Over de Color X heb ik hier op het forum niets kunnen vinden..

@Rob... zijn dit voldoende reacties? :blink:

Geplaatst:
Misschien ook nog wat ervaringen over banden vragen David? :thumbup:

En Tja, ironie is me niet vreemd, zoals je weet. :blink:

I know....leuk dat je zo af toe nog meeleest !

Geplaatst:

Ik heb ook goede ervaringen met AutoGlym Super Resin Polish. Gewoon deze kopen zou ik zeggen.

Geplaatst:
Ik heb ook goede ervaringen met AutoGlym Super Resin Polish. Gewoon deze kopen zou ik zeggen.

Denk dat ik hem dan maar icm de extra gloss protection koop...

• 4 jaren later...
Geplaatst:

Mijn chromen handgrepen zitten vol met krassen. Is er ook een middel om deze weg te poetsen? Ik heb al gekeken om ze anders te vervangen, maar daarvoor moet alles in de deur eruit, inclusief ramen.

Geplaatst:

Ik heb al gekeken om ze anders te vervangen, maar daarvoor moet alles in de deur eruit, inclusief ramen.

Dacht niet dat dat nodig was hier de How-to: LINK

Geplaatst:

Ja dat is om de rubbers en afdekplaat te vervangen. Maar ik bedoel de handgrepen zelf. Ze afdekplaten zien er nog goed uit (rubbers niet, dus zal die binnenkort ook vervangen). Ik ben er pas achter gekomen dat de hendels zelf niet van chroom zijn, maar er een chromen plaatje overheen geplakt zit (met dubbelzijdig tape o.i.d.). Dat plaatje vervangen zal dus voldoende moeten zijn, als ik die ergens kan vinden in ieder geval.

Geplaatst:

Ja top, bedankt Ronlittle! Alleen vraag ik me af of dit de handgrepen zelf zijn, of alleen de plaatjes om erover te plakken (wel een stuk makkelijker te bevestigen)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Vraagje. Over de stootplaat in het stuur (waar de airbag in zit). Deze is bij mij nogal dof uitgeslagen. Het lijkt wel uitgedroogd. Waar zou ik deze mee kunnen behandelen? Ik heb verschillende middeltjes geprobeerd maar meestal resulteert het dan in een wat te glimmend / plastic geheel en slaat het na een tijdje iet wat wit uit. Iemand ervaring mee?

• Administrator
Geplaatst:

Olijfolie al eens geprobeerd?

Geplaatst:

Ook ervaring mee. Het lijkt een residu van het productieproces. Ik heb het eerst goed schoongemaakt met All Purpose Cleaner van Meguiars (zacht borsteltje gebruiken en daarna nogmaals met een zachte doek). Vervolgens behandeld met: http://www.carclean.nl/product/Auto_Finesse/Revive_Trim_Dressing_250ml_RVT250_102143

Ik heb het niet meer teruggezien.

Geplaatst:

Natural look van Poorboy's , geeft een mooi dof resultaat zonder vettigheid, wel vantevoren reinigen met APC inderdaad.

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Vraagje. Over de stootplaat in het stuur (waar de airbag in zit). Deze is bij mij nogal dof uitgeslagen. Het lijkt wel uitgedroogd. Waar zou ik deze mee kunnen behandelen? Ik heb verschillende middeltjes geprobeerd maar meestal resulteert het dan in een wat te glimmend / plastic geheel en slaat het na een tijdje iet wat wit uit. Iemand ervaring mee?

Wat werkt daarvoor het best ?

Geplaatst:

Ik zal beginnen met de Pinda olie , Had ik al eerder van gehoord . 

Afhankelijk van de eigen gebruikservaring kan ik altijd nog een Carclean produkt bestellen.

Geplaatst:

Pindakaas werkt super en kost vrijwel niets.

• Like 1
Geplaatst:

Pindakaas en voorjaars kriebels

IMGP3317_zps4e0v8lgu.jpgIMGP3322_zpscqwdjasv.jpg

IMGP3316_zpsot08nerm.jpg

IMGP3317_zps4e0v8lgu.jpg

IMGP3323_zpsrh9y6h5y.jpg

• Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen