Ga naar inhoud

Car care


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Ik heb ook goede ervaringen met AutoGlym Super Resin Polish. Gewoon deze kopen zou ik zeggen.

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Ja dat is om de rubbers en afdekplaat te vervangen. Maar ik bedoel de handgrepen zelf. Ze afdekplaten zien er nog goed uit (rubbers niet, dus zal die binnenkort ook vervangen). Ik ben er pas achter gekomen dat de hendels zelf niet van chroom zijn, maar er een chromen plaatje overheen geplakt zit (met dubbelzijdig tape o.i.d.). Dat plaatje vervangen zal dus voldoende moeten zijn, als ik die ergens kan vinden in ieder geval.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Vraagje. Over de stootplaat in het stuur (waar de airbag in zit). Deze is bij mij nogal dof uitgeslagen. Het lijkt wel uitgedroogd. Waar zou ik deze mee kunnen behandelen? Ik heb verschillende middeltjes geprobeerd maar meestal resulteert het dan in een wat te glimmend / plastic geheel en slaat het na een tijdje iet wat wit uit. Iemand ervaring mee?

Link naar reactie

Ook ervaring mee. Het lijkt een residu van het productieproces. Ik heb het eerst goed schoongemaakt met All Purpose Cleaner van Meguiars (zacht borsteltje gebruiken en daarna nogmaals met een zachte doek). Vervolgens behandeld met: http://www.carclean.nl/product/Auto_Finesse/Revive_Trim_Dressing_250ml_RVT250_102143

Ik heb het niet meer teruggezien.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Vraagje. Over de stootplaat in het stuur (waar de airbag in zit). Deze is bij mij nogal dof uitgeslagen. Het lijkt wel uitgedroogd. Waar zou ik deze mee kunnen behandelen? Ik heb verschillende middeltjes geprobeerd maar meestal resulteert het dan in een wat te glimmend / plastic geheel en slaat het na een tijdje iet wat wit uit. Iemand ervaring mee?

Wat werkt daarvoor het best ?

Link naar reactie

Ik zal beginnen met de Pinda olie , Had ik al eerder van gehoord . 

Afhankelijk van de eigen gebruikservaring kan ik altijd nog een Carclean produkt bestellen.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.