Ga naar inhoud

bijlage plaatsen


mark

Aanbevolen berichten

Deze vraag hoort thuis bij "huishoudelijk",maar daar kreeg ik te zien dat ik "geen recht" heb om een nw. topic te openen,vandaar hier geplaatst.

Waarom kan ik bij het ene bericht wel een bijlage[fotootje] plaatsen en bij 't andere niet?

Ook nu zie ik dat ik geen fotootje kan plaatsen bij dit bericht;geen kadertje met 'bladeren' etc.

Ligt dat aan instellingen of zit de server vol of zo?

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Mark, kijk even bij "doe het zelf" daar staat een post van Sledgehammer gpint hoe je foto's kunt uploaden. Ze moeten al ergens online staan n.l. en dan link je ze...

De uploader van Klaaz doet het niet meer, vandaar dat veel foto's het niet meer doen hier (waaronder die van mij) :smart:

Link naar reactie
Mark, kijk even bij "doe het zelf" daar staat een post van Sledgehammer gpint hoe je foto's kunt uploaden.

naar die post heb ik dus een link staan in mijn antwoord :schater:

Link naar reactie

ik zette ze al om van bitmap naar jpeg,en comprimeer ze ivm max.100Kb;maar ik begrijp dat je ook linken kan plaatsen.

bedankt voor de snelle reacties,ik heb nog niet eerder zo'n levendig forum gezien!

Ik zal de genoemde links bestuderen want toch wel makkelijk heb ik ervaren in de topics;je wordt op die manier snel doorgelinkt naar een site met het betreffende onderwerp. [en ik heb heel veel Z3links opgeslagen;kan dus nu van pas komen]

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.