Ga naar inhoud

koplampsproeiers die niet functioneren


maarten

Aanbevolen berichten

Vandaag kom ik er achter dat mijn koplampsproeiers het niet meer doen!

-Allereerst de zekering gecheckt, die was nog heel

-Reservoir voor het water is ook helemaal vol

-De koplampsproeiers maken wel lawaai maar geven geen water!!!!

Erg vreemd, heeft iemand een idee wat het kan zijn.

Zelf zat ik te denken aan de aansluiting bij het ruitensproei reservoir?!

Alvast bedankt voor de reacties

Groeten Maarten :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Verleden week koplamp sproeiers ingebouwd, ben er dus lichtelijk mee bekend.

In het waterreservoir zitten twee pompen, 1 voor ruitenwissersproeiers en 1 voor de koplampen, het geluid dat je hoort zegt niet alles dat kan van 1 pomp zijn.

Op beide pompen zit een stekker die gemakkelijk los te maken zijn kan je een test doen welke pomp je hoort, een verstopping daar geloof ik niet in de slang van de koplampsproeier is 10 mm dik aan de binnenzijde.

Ik denk dus een defecte pomp !!!

sukses .

Link naar reactie
de slang van de koplampsproeier is 10 mm dik aan de binnenzijde

:blink: dat vreet lekker water dan :D

Klopt, je blijft het resevoir bijvullen!!!!! :blink:

Als je de koplampsproeiers gebruikt , is het haast mogelijk gelijktijdig je auto te wassen :D :lol::lol:

Link naar reactie

PROBLEM SOLVED, PROBLEEM OPGELOST!!

Aad bedankt voor de tip!

Had de voorste pomp losgehaald en meteen kwam de hele pomp mee omhoog, bleek dat deze door de waterdruk omhoog geschoten was zodat hij geen water meer kon pakken.

Pompje weer op zijn plaats geduwd, toen weer proberen, pompje schoot bij de eerste twee pogingen weer omhoog, al het water zeikt eruit en ligt onder de auto.

Daarna alles droog gemaakt en het pompje wel goed vast gekregen, nu functioneert het wel weer perfect.

komplampsproeiers zijn vooral leuk aan het stoplicht in de stad als er een fietser naast je auto staat te wachten!!!!!!!

Komplampsproeiers gebruiken als het groen wordt, fietser zeiknat!!!

Groeten Maarten :blink::blink:

Link naar reactie
komplampsproeiers zijn vooral leuk aan het stoplicht in de stad als er een fietser naast je auto staat te wachten!!!!!!!

Komplampsproeiers gebruiken als het groen wordt, fietser zeiknat!!!

Is niet leuk... :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
komplampsproeiers zijn vooral leuk aan het stoplicht in de stad als er een fietser naast je auto staat te wachten!!!!!!!

Komplampsproeiers gebruiken als het groen wordt, fietser zeiknat!!!

Groeten Maarten :blink:  :blink:

Raad ik niet aan om te doen in Amsterdam! Dikke kans dat je je auto naar de uitdeukBob en de spuiter kan brengen....

Link naar reactie

komplampsproeiers zijn vooral leuk aan het stoplicht in de stad als er een fietser naast je auto staat te wachten!!!!!!!

Komplampsproeiers gebruiken als het groen wordt, fietser zeiknat!!!

Groeten Maarten :blink:  :D

Raad ik niet aan om te doen in Amsterdam! Dikke kans dat je je auto naar de uitdeukBob en de spuiter kan brengen....

Ik zou het nergens riskeren.... :blink:

Link naar reactie
Ik zou het nergens riskeren.... :lol:

Maar in Amsterdam gaat het nergens meer over. Ik sta laatst in te parkeren... en nee, dan kan je daar niet meer tussendoor nee, als fietser... Dus krijg ik een paar klappen op m'n auto omdat ik in de weg sta ^_^

Ik werd zo pislink dat ik 'm wat had aangedaan als ie net snel door was gefietst :lol:

Link naar reactie

Wat WEL leuk is: mijn vader had ooit eens lang geleden in onze oude Fiat een electrische bel gemonteerd. Deze klonk EXACT als een fietsbel. Als we dan voor het stoplicht stonden en d'r stond een fietser naast ons, drukte ie altijd op de bel. Dan keek zo'n fietser heel verwonderd om en maar niet begrijpen waar het vandaan kwam.... ^_^ :schater::lol::lol:

Link naar reactie
OK Aad, bedankt voor je reactie, ik ga het eens proberen!!

dacht zelf ook al zoiets, zal wel weer de hoofdprijs kosten zo'n pompje?!

Groeten maarten :lol:

Prijs pomp 49,56 ex btw art.nr. 61678357839

misschien heb je hier wat aan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.