Ga naar inhoud

polijsten van plastic en glas


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Iemand een idee waar deze producten te koop zijn in België? Eventueel online te bestellen?

Als ik deze zou bestellen in Duitsland of Nederland kost me dat 25 euro aan verzending....

Het product kost maar een goeie 12 euro.....

Zou die PlastX nodig hebben voor mijn softtop achterruitje....

Of iemand die een shop kent in Oost of West-Vlaanderen of juist over de grens waar ik dit product kan aanschaffen?

Ik hoor het graag...

HTTP://nl.meguiars.be en klik op Distributeurs:

West Vlaanderen:

AP+ Tuning & Ice Center Van Droemme • (050) 34 11 00 Dreef ter Panne 4 - 8000 Brugge Geen

Flanders Colors • (056) 42 38 60 Kortrijkstraat 380 - 8560 Wevelgem Geen

P&V Parts • (057) 33 45 10 Europalaan 27 - 8970 Poperinge Geen

Piloting Center • (050) 31 86 11 Industrieveld Blauwe toren Blankerbergsesteenweg 382 - 8000 Brugge Klik hier

Piloting Center • (051) 30 09 24 Kortrijkstraat 6 - 8770 Ingelmunster Klik hier

Quality Tyre Service • (059) 25 51 20 Brugsesteenweg 81 - 8450 Bredene Klik hier

Banverco • (059) 50 88 06 Torhoutsesteenweg 605 - 8400 Oostende Geen

Phenomenon • (051) 69 04 03 Wagenmakerijstraat 11 - 8600 Kaaskerke Diksmuide Geen

Oost Vlaanderen:

A.C.A. • (053) 77 76 60 provincieweg 210 - 9550 Herzele Klik hier

A.V.B. Sports • (03) 773 32 73 Kieldrechtsebaan 86 - 9130 Verrebroek Klik hier

Autoparts Plus Cvba • (052) 21 24 23 Koning Alberstraat 24 -9200 Dendermonde Geen

Creato Car Interior • (09) 343 86 33 Wiedauwkaai 81 - 9000 Gent Geen

RW-S Center • (052) 21 72 95 Bakkerstraat 94 -9200 Grembergen (Dendermonde) Klik hier

Tankstaion Haes • (09) 355 57 03 Persijzerstraat 49 - 9080 Zaffelare Geen

All Car Service • (0472) 91 51 02 Boomgaardstraat 1 - 9470 Denderleeuw Klik hier

Carwash R4 Clean Car • (09) 355 15 22 Orchideestraat 32-36 - 9041 Oostakker Geen

Carwash Uno • (0477) 31 27 45 Bettestraat 23 - 9190 Stekene Geen

Esso Foodstop • (054) 59 80 35 Brusselbaan 1 A - 9550 Steenhuize Geen

Eurauto • (09) 282 78 09 Baron de Gieylaan 78 - 9840 De Pinte Klik hier

Exclusive Car Design • (09) 360 73 10 Grotenbergestraat 29 -9620 Zottegem Klik hier

Janditrade BVBA • (055) 42 18 46 Enkel voor proffesionele klanten : garage, carrosserie, Detailers - car wash en poetsbedrijven, adres: geraardbergsestraat 64 - 9660 Brakel Klik hier

T&M Callens • (055) 23 50 40 Rijksweg 2 - 9680 Maarkedaal Geen

Tom Van Den Bossche • (03) 766 37 77 Heidenbaan 103 - 9100 St-Niklaas Klik hier

Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit weekend, voor het cruisen, het achterruitje eens onder handen genomen met Meguiars Plastx.

Werkt zeer voortreffelijk als je dat op het gemak en grondig doet. Bijna als nieuw. Het is wel wat stuntelen en in bochten wringen om de binnenzijde van het ruitje te kunnen behandelen.

Werkt ook uitstekend op het plastic van de koplampen!

Een aanrader. Kostte mij 12 euro (en hopelijk geen snelheidsovertreding... :rolleyes: )

Link naar reactie
Dit weekend, voor het cruisen, het achterruitje eens onder handen genomen met Meguiars Plastx.

Werkt zeer voortreffelijk als je dat op het gemak en grondig doet. Bijna als nieuw. Het is wel wat stuntelen en in bochten wringen om de binnenzijde van het ruitje te kunnen behandelen.

Werkt ook uitstekend op het plastic van de koplampen!

Een aanrader. Kostte mij 12 euro (en hopelijk geen snelheidsovertreding... :rolleyes: )

Ik heb het vrijdag met dat BMW spul gedaan. Wordt wel schoon en iets beter maar de krassen die wat dieper zijn haal je er echt niet mee weg. Hiermee wel?

Link naar reactie
Het is wel wat stuntelen en in bochten wringen om de binnenzijde van het ruitje te kunnen behandelen.

Gewoon ff de stoelen er uit halen !!! <_< Scheelt je een hernia om er bij te komen !!! :D

Link naar reactie
Gewoon ff de stoelen er uit halen !!! <_< Scheelt je een hernia om er bij te komen !!! :blink:

:schater:

Da's ook waar, niet aan gedacht.... :D

Echte diepe krassen gaan er niet uit, maar gewone krasjes en de dofheid wel.

Ik heb precies een ruit van glas achteraan nu, zo helder. :D

Link naar reactie
Kan geen waarneembaar verschil ontdekken tussen plastX en de polish van BMW. :thumbup:

Als de poetsfreak dat zegt moet het wel waar zijn. Klein verschilletje, het BMW spul is 40% goedkoper. Misschien krijg je ook minder inhoud maar zo'n tube krijg je never leeg.

Link naar reactie
Als de poetsfreak dat zegt moet het wel waar zijn. Klein verschilletje, het BMW spul is 40% goedkoper. Misschien krijg je ook minder inhoud maar zo'n tube krijg je never leeg.

Wist niet meer wat BMW er voor vroeg. PlastX heef trouwens wel het voordeel dat het bijna geen wit krijt achterlaat, en het online te bestellen is. :thumbup:

Link naar reactie
Kan geen waarneembaar verschil ontdekken tussen plastX en de polish van BMW. :rolleyes:

Toch wel, in je geldbeugel.... :schater:

Zijn er nog ervaringen die jullie kunnen delen aangaande producten van Meguiars?

Een goeie wax of iets dergelijks?

Link naar reactie
Toch wel, in je geldbeugel.... :schater:

Zijn er nog ervaringen die jullie kunnen delen aangaande producten van Meguiars?

Een goeie wax of iets dergelijks?

Ik heb staan:

Quick detailer plus klei

Het 3 stappen systeem bestaande uit

Cleaner

Polish

Wax

Het leeronderhoudsmiddel

Wielreiniger

En natuurlijk van die inwrijfpads.

Is denk ik voor een € 70 tot € 80 handel. Niet goedkoop maar het is het waard. Ik kan alleen maar zeggen dat het zonder uitzondering goed spul is. Vooral de verwerking is ook prettig. Niet verschrikkelijk boenen op de Wax of Cleaner, je veegt het zo weg. Nu moet ik zeggen dat ik ongeveer 20 jaar lang geen auto gepoetst heb. Pas met de Z3 weer eens gedaan. Ik vergelijk de Meguiars dus met producten van 20 jaar terug. Ik krijg binnenkort een setje Zymol van Ivo en dan is een goede vergelijking mogelijk. Overigens is er met de zoekfunctie nog veel info hier te vinden over onderhoudsproducten.

Link naar reactie

Mijn achterruitje ziet er nog behoorlijk goed uit, maar als ik het met PlastX weer helemaal als nieuw kan krijgen ga ik het volgende week ook maar eens proberen. Waarmee brengen jullie dat goedje eigenlijk aan? Je kan namelijk niet echt veel druk uitoefenen anders druk je zo het raampje naar binnen natuurlijk...

Link naar reactie
Mijn achterruitje ziet er nog behoorlijk goed uit, maar als ik het met PlastX weer helemaal als nieuw kan krijgen ga ik het volgende week ook maar eens proberen. Waarmee brengen jullie dat goedje eigenlijk aan? Je kan namelijk niet echt veel druk uitoefenen anders druk je zo het raampje naar binnen natuurlijk...

Ik heb plastX aangebracht zoals in de handleiding beschreven (met een stuk sponsen badhanddoek & daarna opgeblonken met een katoenen doek) Je moet wel niet verwachten dat je achterruitje er als nieuw van gaat uitzien. Plast X is wel goed spul maar iets weer helemaal nieuw maken kan je er niet mee.

Grt , Jossy

Link naar reactie

Ik heb gebruik gemaakt van een koppel oude versleten sportkousen van een gekend merk.

1 om het goedje aan te brengen, en de ander om het goede af te halen.

Ze zijn lekker zacht, laten geen wolletjes of stofjes achter, en maken geen krassen. :lol:

Link naar reactie
Ik heb gebruik gemaakt van een koppel oude versleten sportkousen van een gekend merk.

1 om het goedje aan te brengen, en de ander om het goede af te halen.

Ze zijn lekker zacht, laten geen wolletjes of stofjes achter, en maken geen krassen. :thumbup:

Je moet alleen tegen de geur kunnen. :lol:

Link naar reactie
Je moet alleen tegen de geur kunnen. :wacko:

:schater::schater: Da's een goei!! :schater:

Voor gebruik op de wagen moeten ze schoner zijn dan voor aan de voeten.

Alleen het beste is goed genoeg voor mijn wagenpark.... :wave:

Link naar reactie

ik gisteren het ruitje schoongemaakt met de ruiten reiniger van riwax, wij noemen het glas clar.

super spul om zoiets ermee schoon te maken.

de waas veeg je er zonder moeite mee af,krassen krijg je er natuurlijk niet mee uit,maar hij is wel weer mooi helder.

groetjes marcoz3

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Afgelopen weekend heb ik mijn achterruitje ook behandeld met PlastX van Meguiar's. Het ziet er nu bijna uit als nieuw, erg tevreden dus :thumbup:

Teven heb ik voor het eerst een aantal andere Meguiar's producten gebruikt. Mijn ervaring staat in DIT topic!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.