Ga naar inhoud

Gunst

sander

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie o wie die in de omgeving woont van Dordrecht zou voor mij foto's willen maken van een Z3 M die bij BMW dealer Dubbelsteyn te koop staat.

Ik heb een paar keer gemaild en gebeld maar volgens mij willen ze niet verkopen ofzo !!!!!!!!!

Ook een kritische blik over hoe de auto er werkelijk uitziet zou ik graag horen.

ps graag van alle kanten incl interieur en moter foto's / staat van de velgen / banden

Sander

• Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

hij's zwart ;)

Zo iets moet je altijd zelf doen, lijkt me. :blush:

Geplaatst:

Gewoon even op en neer rijden lijkt me. Zelf zien en bekijken zegt 1000x meer dan een aantal fotootjes ^_^ .

Geplaatst:
Gewoon even op en neer rijden lijkt me. Zelf zien en bekijken zegt 1000x meer dan een aantal fotootjes ^_^ .

heren dat is vijf uur in de auto voor mij, nu is dat niet zo erg alleen ontbreekt het mij aan tijd.

en als iemand van jullie er zonder moeite even langs kan rijden, en dan tot de conclusie komt dat het geen mooie strakke auto is hoef ik er niet helemaal heen te rijden

sander

Geplaatst:

Je wil toch ook een proefrit maken neem ik aan? De autos bij een BMW dealer zien er meestal te goed uit om ze op dit soort uiterlijke dingetjes te laten schieten. Het komt dus al gauw op de prijs aan wat de dealbreaker kan zijn. En dat doe je waarschijnlijk niet per fax/telefoon.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen