Ga naar inhoud

onderhoud dealer amsterdam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Detmar heeft tijdens de klusdag mijn vertrouwen gewonnen.

A.s. Do 4 aug krijgt mijn 2.8 daar zijn eerste niet BMWdealer grote beurt. Ben van plan om het af te wisselen met de bmw dealer vs Detmar

Felix

Jij boft met detmar om de hoek!!

Link naar reactie
Voor jou is het toch ook niet zo gek ver uit de weg??? Het mooie bij Detmar is dat je een vervangende auto meekrijgt. (voor degenen onder ons waar de ZzZ de hoofd auto is) ;)

Daar heb je helemaal gelijk in, de opmerking was meer bedoeld voor mensen zoals senior ROB , in principe kom ik nooit in een garage voor onderhoud .

Normaliter alleen als ik het motor management wil laten uitlezen.

Link naar reactie
de opmerking was meer bedoeld voor mensen zoals senior ROB

Ja Aad, 't is een héél ander slag, hè? ;) :blush::lol::schater:

zeker, en ze zien er ook zo gek uit, die a-techneuten :blush:

;) :(

Link naar reactie
weet iemand een goede bovag garage die APK en service aan de BMW Z3 kan leveren. In omgeving Amsterdam (noord).

Ik heb slechte ervaringen met de garage aan de A10 dus alle andere suggesties zijn welkom. Ook van niet BMW garages.

Ik ben natuurlijk bevooroordeeld want Detmar is een vriend van me, maar de reacties hierboven zeggen denk ik genoeg. Gewoon lekker daarheen, het scheelt je een hoop geld vanwege de VEEL lagere uurprijs. En hij vind onze Z's fantastisch. De dealer daarentegen is schijnbaar alleen nog geinteresseerd als je met een M6 of een Z8 aankomt, of liever helemaal niet... :blush:

Belangrijkste is denk ik dat ie GOUDEERLIJK is. Eigenlijk gek dat dat tegenwoordig een deugd is geworden i.p.v. "normaal" ;)

Link naar reactie

op zich zie ik dat zeker zitten,maar als de auto 'gewoon' een beurt krijgt[=1dag] dan moet ik dus 2x heen en weer rijden met 2auto's;of krijg ik dan ook 'n leenauto mee?

of wat kost een leenauto [bij Ekris een bespottelijke 60Euro voor een mini of 316] bij hem?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.