Ga naar inhoud

Nieuw hier + Velgen vraagje


Aanbevolen berichten

Hey allemaal

Ik ben nieuw hier. Ik ben een jongeman van België die zich in de nabije toekomst een Z3 Roadster zal aanschaffen.

Ik heb al heel wat rond gekeken op deze site en al heel wat schone wagens gezien. <_<;)

Momenteel ben ik aan het wachten tot wanneer er bij men lokale BMW-dealer een Z3 binnen komt. Normaal zou er eind augustus een grijs facelift model [Het model met de bredere achterkant, weet wel niet van wanneer ze deze beginnen maken zijn. Misschien kan iemand mij dit zeggen. ;)] binnen komen. Echt veel details weet ik nog niet, maar daarvoor ga ik deze week es langsgaan.

Wat voor mij wel van groot belang zal zijn, zijn de velgen.

Ikzelf heb een foto van een grijs exemplaar met velgen die ik er heel mooi vind onder staan. Mocht iemand weten welk type deze zijn, gelieve mij te informeren. B)

Z3%20Velgen.jpg

Ook zijn allerlei foto's gewenst van Z3 Roadsters met mooie velgen. Zodat ik mij toch al eens een beeld kan vormen.

Zo, dit was het dan. Hopelijk kunnen we het met elkaar goed vinden. En alvast bedankt.

MvG

Mr. Jones

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mr. Jones, welkom op het Forum. Hier zul je heel wat informatie kunnen vergaren en zeker veel lees lol kunnen hebben.

De velgen kun je hier bekijken.

Het gefacelifte model is gekomen vanaf 07/99, de foto die je plaatst is echter van het "oude" model widebody. La lopez butt. <_<

Link naar reactie
Mr. Jones, welkom op het Forum. Hier zul je heel wat informatie kunnen vergaren en zeker veel lees lol kunnen hebben.

De velgen kun je hier bekijken.

Het gefacelifte model is gekomen vanaf 07/99, de foto die je plaatst is echter van het "oude" model widebody. La lopez butt.  B)

@ ChrisXL: Thx voor de informatie van het model. De modellen na 07/99, zijn deze ook nog "widebody" ? En wat betreft die velgen-site, zouden het de velgen style 18 zijn ? Kben het niet zeker omdat op men foto precies de ster van de velg precies dieper ligt.

@ bmw.z3: Thx voor de site, deze staat nu ts men favorieten ;)

@ Rob: Wees gerust, hier zal ik zeker men gading wel vinden :) En de foto's zullen wel komen met den tijd. Nu ist nog ff wachten.

@ Tobiastoeter: Zoals ik zei tegen Rob word dat nog ff wachten. Patience, my friend.

@ Ivo: Pracht van een wagen. :lol: Vind ik persoonlijk de mooiste Z. Mah ja, da kan men bankrekening nog ni aan. Zeker met die taksen en verzekering erbij. :) En die velgen zijn ook schitterend, maar ben niet zeker of die wel passen onder een roadster qua uiterlijk.

@ RimBro: Zal ik zeker doen.

Link naar reactie
@ Ivo: Pracht van een wagen. :lol: Vind ik persoonlijk de mooiste Z. Mah ja, da kan men bankrekening nog ni aan. Zeker met die taksen en verzekering erbij. :) En die velgen zijn ook schitterend, maar ben niet zeker of die wel passen onder een roadster qua uiterlijk.

Het antwoord is een volmonig JA!

0.jpg

Link naar reactie

standaard ;) velgen 17" op de zwarte, gaan niet zomaar passen onder een "gewone" ZzZ.

De velgen afgebeeld op jou foto lijken met style 18 ja

bmw_wheel_018.jpg

Voor het verschil tussen de "oude" widebodies en de gefacelifte modelen kijk in de members gallery.

Beide hebben een widebody, echter het nieuwe model heeft hogere achterspatborden.

vb, Superduper.. gefacelifte model 3.0- ChrisXL.. oude model widebody

Link naar reactie
@ napoje: Welke maat hebben die velgen onder die zwarte Roadster ?

style 40M - Z3 Roadster and Z3 Coupé

7,5 x 17 Front

9 x 17 Rear

ET 41

ET 8

225/45 ZR17

245/40 ZR17

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Goh, tjah, die velgen....

Der zitten momenteel BMW Styling 42 velgen onder. Vooraan 7,5 breed en achteraan 8,5 geloof ik. Dus das ook al niet mis hé. Het eerste waar ik wel naar ga kijken hoe deze ten opzichte van de wielkasten komen. [Heb daar nog ni zo opgelet ;) ] Mochten deze niet zo mooi gelijk komen zorg ik eerst wel voor spacers :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.