Ga naar inhoud

Nieuwe poll: 4e Z3 forum meeting


corabossers

Welke datum heeft jullie voorkeur?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke datum heeft jullie voorkeur?

    • zaterdag 17 september
      7
    • zondag 18 september
      18


Aanbevolen berichten

De eerste poll heeft 8 stemmen opgeleverd.

In het topic over deze 4e rit zijn er tot nu toe 13 positieve reacties gekomen.

* Een aantal (1) heeft in het topic over de 4e meeting aangegeven de voorkeur te hebben voor zaterdag 17 september.

* De overige hebben geen voorkeur aangegeven. (correct me if I am wrong)

Bij deze nogmaals een poll om de datum definitief vast te leggen. Vul in .. vul in!

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jongens, hoe zit dat nou, 4de tocht in Friesland of in Utrecht?  ;)

Right! Utrecht! Dus? Je meldt je bij deze aan sledge? Ik zie je nl. nog niet op de lijst staan ;)

Tuurlijk komt Sledge. Noteer 'm maar. Als je 3 meetings hebt meegemaakt wil je ook bij de 4e zijn. Om over het eerste lustrum (Friesland!) maar niet te beginnen. <_<

Link naar reactie
Jongens, hoe zit dat nou, 4de tocht in Friesland of in Utrecht?  ;)

Right! Utrecht! Dus? Je meldt je bij deze aan sledge? Ik zie je nl. nog niet op de lijst staan ;)

Tuurlijk komt Sledge. Noteer 'm maar. Als je 3 meetings hebt meegemaakt wil je ook bij de 4e zijn. Om over het eerste lustrum (Friesland!) maar niet te beginnen. :blush:

Sllleeeeeeeeeeeheeeeeeeeeedddddddgeee ... jjjjooooeeeeeehoooooeeeeeee .... waar blijft jouw "JA" nou? :(

Link naar reactie
Jongens, hoe zit dat nou, 4de tocht in Friesland of in Utrecht?  ;)

Right! Utrecht! Dus? Je meldt je bij deze aan sledge? Ik zie je nl. nog niet op de lijst staan ;)

Tuurlijk komt Sledge. Noteer 'm maar. Als je 3 meetings hebt meegemaakt wil je ook bij de 4e zijn. Om over het eerste lustrum (Friesland!) maar niet te beginnen. :blush:

Sllleeeeeeeeeeeheeeeeeeeeedddddddgeee ... jjjjooooeeeeeehoooooeeeeeee .... waar blijft jouw "JA" nou? :(

Cora, kan uiteraard niet voor Sledge spreken, dat begrijp ik óók wel.

Mijn post is een beetje uitdagen naar Sledge. :blush:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ben erin geslaagd om die dag vrij te houden (tot nu toe...)

De vraag is alleen, wie komt er mee ? Eerst hadden mijn beide zonen uitgemaakt dat de oudste zou meekomen. (Nochtans een Opel-freak, de jongste is de BMW fan) Nu ziet het ernaar uit dat die moet werken op het Circuit van Zolder.

Zegt mijn vrouw vandaag dat ze het ook wel ziet zitten om mee te gaan.

Wat nu ? Een bingo organiseren ? Alleen komen ?

In ieder geval, behoudens onvoorziene omstandigheden zal ik er zijn.

Tot den 18de september.

Link naar reactie

Wel effe zelf zoeken, Marco. Maar goed:

Onder Site Navigatie, links op de homepage, zie je het kopje:

4e bmwzforum.nl meeting.

Daar vind je zeker antwoord op je vragen. Hier dus.

De zaak is niet geheel actueel meer, maar dat komt goed als Cora (initiatiefneemster van deze (4e) meeting) terug is van vakantie. Hou het dus in de gaten.

Link naar reactie
De zaak is niet geheel actueel meer, maar dat komt goed als Cora (initiatiefneemster van deze (4e) meeting) terug is van vakantie. Hou het dus in de gaten.

She's back! ^_^ De lijst is bijgewerkt. Tot nu toe 20 deelnemers. Sta je (nog) niet op de lijst en wil je wél mee, meld dit dan even onder het topic "4e meeting".

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.