Ga naar inhoud

Weer terug uit Frankrijk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

We zijn weer terug uit Frankrijk. Hebben echt een geweldige vakantie gehad met het dak omlaag en het bolletje in de zon.

Hier een mooie sfeerplaat van de auto voor een kasteel waar we hebben overnacht.

:lol:

Het lijkt me leuk een keer bij een bijeenkomst aanwezig te zijn met soortgenoten. Wanneer is er iets te doen? Zal dat in september iets in Utrecht wordt georganiseerd?

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

weet trouwens iemand of ik dit nephout gewoon kan verwijderen? Of blijft er dan een ravage achter en moet ik de boel vervangen? Dit ziet er in ieder geval niet uit.

Link naar reactie
weet trouwens iemand of ik dit nephout gewoon kan verwijderen? Of blijft er dan een ravage achter en moet ik de boel vervangen? Dit ziet er in ieder geval niet uit.

probeer het eens met een föhn. zit dacht ik gewoon geplakt

Link naar reactie

een gewone föhn he... geen verffohn want dan krijg je een "meltdown"

desgewenst heb ik nog wel echt hout met zijconsoles voor je voor een leuk prijsje ;)

Link naar reactie

helaas die zijconsoles zijn wel fineer (en van metaal :huh: ) de rest is van een wortelnotenlaminaat. Let wel: notenhout is nooit massief, ook niet in een rolls royce, ook niet bij dure meubels. Je kan van de wortels van die bomen nou eenmaal niet van die dikke plakken zagen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.