Ga naar inhoud

telling gebruikers


Huub

Aanbevolen berichten

Ivo als je de teller rechtsonder bij forumindex ziet zijn er 395 gebruikers,maar als je bij crusader ziet dan is hij nr 400 en dat vind ik wel weer een mijlpaal :lol:

Crusader welkom op dit forum en je bent natuurlijk welkom op de meeting :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Huub,

400 is een uniek volgnummer, 395 zijn het huidige aantal gebruikers.

Dat betekent dat ik dus 5 gebruikers heb gedelete. Vaak op verzoek van de gebruiker zelf (dubbele inschrijving als ze bijv. hun password vergeten zijn).

:lol:

Link naar reactie

Ik weet niet of dit te zeer :offtopic: is... ;) maar is het niet ook een idee om te kijken hoeveel gebruikers b.v. 1 keer hebben ingelogd meer dan een jaar geleden en nooit gepost? Volgens mij zijn daar heel veel van! En die dan te deleten. Volgens mij krijg je dan een eerlijker beeld van het ECHTE aantal gebruikers....

zeg Huup is ingelogd met een d of een t? :D

Link naar reactie
maar is het niet ook een idee om te kijken hoeveel gebruikers b.v. 1 keer hebben ingelogd meer dan een jaar geleden en nooit gepost? Volgens mij zijn daar heel veel van! En die dan te deleten. Volgens mij krijg je dan een eerlijker beeld van het ECHTE aantal gebruikers....

Nee, maar ik snap wat je bedoeld. Er zijn echter ook meer "lezers" dan je denkt. Niet iedereen post eigen ervaringen. Dus eigelijk zou je dan mensen moeten deleten die al meer dan bijv. een jaar het forum niet hebben bezocht. ;)

Hmmm, dat wordt lastig :offtopic:

Link naar reactie

wat zou je daar nu veel wijzer van worden? Een slapende gebruiker vervuilt het forum nauwelijks (dat doen de meest actieve gebruiker juist :offtopic: ) en wat Ivo al zei, er zijn veel lezende gasten. Als het alleen om het aantal geregistreerde gasten gaat zou ik er niet veel moeite in steken.

Link naar reactie
wat zou je daar nu veel wijzer van worden? Een slapende gebruiker vervuilt het forum nauwelijks (dat doen de meest actieve gebruiker juist ;) ) en wat Ivo al zei, er zijn veel lezende gasten. Als het alleen om het aantal geregistreerde gasten gaat zou ik er niet veel moeite in steken.

Je hebt mijn "strategie" mooi verwoord, Super :D

Sterker nog, nu kunnen we zeggen dat we "de grootste" zijn :offtopic:

Link naar reactie
wat zou je daar nu veel wijzer van worden? Een slapende gebruiker vervuilt het forum nauwelijks (dat doen de meest actieve gebruiker juist  :D  ) en wat Ivo al zei, er zijn veel lezende gasten. Als het alleen om het aantal geregistreerde gasten gaat zou ik er niet veel moeite in steken.

Je hebt mijn "strategie" mooi verwoord, Super :D

Sterker nog, nu kunnen we zeggen dat we "de grootste" zijn :offtopic:

Onder hoeveel namen heb jij geregistreerd Ivo :D ;) ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.