Ga naar inhoud

andere velgen


mark

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoor verschillende zaken over imitatie, vaak ook verschillende merken imitatie per type, vooral met chroomlook moet je uitkijken maar bij gewoon gelakte zal het wel meevallen, zijn natuurlijk wel niet zo mooi afgewerkt, heb ze vaker met lakfoutjes gezien en zijn over het algemeen wat zwaarder ;)

Denk trouwens dat je ze met Michelins niet voor 1000 euro krijgt, kosten de banden alleen al rond de 700 euro :lol:

Dan is ebay een heel goed alternatief.

Link naar reactie
Pierre die van de 5 serie passen die ook op een 1.9 van 2000 ik heb natuurlijk geen jl bud.

Op de ZZZ met brede achterkant passen de vijf serie wielen alleen mooi aan de achterkant aan de voorkant wordt het wel erg breed, ziet er alleen mooi uit als ie extreem laag ligt ;) Je kunt voor tot maximaal 8,5J ET 28-30 gaan. ;)

Ergo: achter vijf serie en voor drie serie :lol:

Link naar reactie

Dit zijn geen originele velgen zien er wel goed uit , ben benieuwd voor wat voor prijs ze vanavond weg gaan.

Ik ga maar voor de andere set kijken of het me lukt , maar niet voor een bloedprijs, in ieder geval bedankt Huub.

Link naar reactie

Dit zijn geen originele velgen zien er wel goed uit , ben benieuwd voor wat voor prijs ze vanavond weg gaan.

Ik ga maar voor de andere set kijken of het me lukt , maar niet voor een bloedprijs, in ieder geval bedankt Huub.

Verkocht voor 1.160,00 euro.

Link naar reactie

Tja........ je moet wel rekening houden met de kosten van het ophalen en die eigenlijk optellen bij het bedrag en dan gaan voor wat jij er voor over hebt.

Idd je hebt imitaties voor rond de 1000, vind je dit geen probleem, dan moet je daarvoor gaan.

Link naar reactie

Let wel dat op de imitatievelgen van o.a van Hoogendoornwheels hele ritsen plaklood bevestigd worden.

Daaraan kun je zien dat je geen merkvelg hebt.

De onbalans zou ook nog kunnen door een C (federal merk band.

Ik heb een collega die heeft ze nl gekocht voor zijn 5-serie bij Hoogendoorn.

Deze is volgens mij wel een van de goedkoopste leveranciers.

Het is een eenmansbedrijf en doet de velgenhandel erbij.

En hij zit vlakbij een van de grootste importeur van banden (hellevoetsluis,Vandenban)

Link naar reactie

Uit ervaring met banden meen ik te kunnen stellen dat de ritzen plaklood niet alleen verantwoordelijk zijn voor de velg, bij een mindere kwaliteit band is altijd meer onbalans, het produktieproces is anders dan bij een band van een topmerk.

Link naar reactie

Ik denk dat hij bedoeld dat imitatie velgen vanzichzelf ook minder goed in balans zijn en daarom al lood nodig hebben. Ik heb namelijk hetzelfde te horen gekregen van kennis bij Brouwer Banden. GEcombineerd met een 'matige' band moet je soms heftige correcties maken om alles goed in balans te krijgen.

Link naar reactie

en de prijzen worden gelijk anders:met kumco banden E1049

" pirelli E1299

" michelin E1425

kortom;goede banden zijn essentieel en dat is precies waar die goedkope aanbieders op besparen,dus ook imitatie gaat een kleine 1500E kosten...

en ik heb gelezen dat imi-velgen na een jaar al kunnen gaan oxideren;ik twijfel!

Die prachtige originele op ebay worden te duur:veel bieders/liefhebbers,ik ben al overboden,en kost ook een dag+brandstof om ze in Magdenburg op te halen... :blink:

Link naar reactie

misschien heb je hier iets aan:

http://www.akto.nl/bmw.html

Nieuwste M5

Set 18" M5 + Dunlop 225/40/18 € 1285,-

Set 18" M5 + Dunlop 235/40/18 € 1285,-

Leverbaar voor de BMW 5 serie E34 / E39 / E60

BMW 1 en 3 serie E36 / E46 / Z3

NIEUWSTE-M5.jpg

of hier:

http://www.wielcompleet.nl/index2.htm

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.