Ga naar inhoud

Knoop doorgehakt


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Chris en Yvonne,

Van harte gefeliciteerd en veel succes samen..

Dat wordt dus trakteren de volgende meeting ;)

Lumpur,risoles,bapao,spekkoek,tjendol,pasteitjes,loempia's enz. :lmao:

Link naar reactie
PROFICIAT

Die erestoet spreekt me wel aan :lmao:

Heel veel geluk en plezier gewenst!!

Wat die stoet betreft, kun je toch merken dat Pierre rit 3 gemist heeft. Pierre, het zou kunnen, maar dan moeten we er voor zorgen dat Chris niet voorop rijdt, want voor je 't weet is-ie foetsie :schater: .

Michiel.

Link naar reactie
PROFICIAT

Die erestoet spreekt me wel aan ;)

Heel veel geluk en plezier gewenst!!

Wat die stoet betreft, kun je toch merken dat Pierre rit 3 gemist heeft. Pierre, het zou kunnen, maar dan moeten we er voor zorgen dat Chris niet voorop rijdt, want voor je 't weet is-ie foetsie :schater: .

Michiel.

Jajaja bedankt allemaal :D :lmao: Wat betreft het voorop rijden....... hm laten we het ook maar niet doen door een bepaalde :lmao: bestuurder :schater:

Het trakteren kom helemaal goed hoor Huub ;)

Link naar reactie
Wat betreft het voorop rijden....... hm laten we het ook maar niet doen door een bepaalde  :lmao:  bestuurder :schater:

We kunnen 'm voortaan wel aanduwen. Gaat vast wel met een 1.8. :schater:

Link naar reactie

Heb de eerste meeting prettig achter deze ;) rijder aangereden en heb de volste vertrouwen in deze persoon.En dat geld ook voor de tweede en zelfs bij de derde :lmao:

Link naar reactie
Heb de eerste meeting prettig achter deze ;) rijder aangereden en heb de volste vertrouwen in deze persoon.En dat geld ook voor de tweede en zelfs bij de derde :lmao:

Ga maar eens naast de man staan bij het stoplicht. Dan wordt het vertrouwen een stukje minder. ;) :D :lmao: :muur: :foto: ;)

Link naar reactie

Jij en Chrisje kunnen lekker zieken,tis dat Ivo een QPe rijder is en wetende dat dat harde jongens zijn kan hij het wel hebben :unsure:

Link naar reactie
Jij en Chrisje kunnen lekker zieken,tis dat Ivo een QPe rijder is en wetende dat dat harde jongens zijn kan hij het wel hebben :unsure:

Gelukkig wel. Zou het anders niet in m'n hoofd halen. :m::schater:

Link naar reactie
Harde jongens???? :unsure: Hebben nog steeds een dakje nodig, anders verbrandt hun bolletje......... :schater::schater:

Dan de roadstersmannetjes kopen ze een opentent en moet er een plastic schotje achterop anders is zo koud in hun nekkie. :schater:

Link naar reactie
Harde jongens???? :unsure:  Hebben nog steeds een dakje nodig, anders verbrandt hun bolletje......... :schater:  :schater:

Dan de roadstersmannetjes kopen ze een opentent en moet er een plastic schotje achterop anders is zo koud in hun nekkie. :schater:

Humor! :m::schater:

Link naar reactie

Auwiehh...die Zwie junt got bei un eeh....en sint Ze schnel of wat dinks Ze?

Oes ut sjoene Limburg: Leve Chris en Yvonne, leve BMW en vooral de Z serie, leve dit forum en leve.........man ik heb teveel op...........moest maar eens gaan pitten.......see you, luv you....... :unsure:

Link naar reactie
Auwiehh...die Zwie junt got bei un eeh....en sint Ze schnel of wat dinks Ze?

Oes ut sjoene Limburg: Leve Chris en Yvonne, leve BMW en vooral de Z serie, leve dit forum en leve.........man ik heb teveel op...........moest maar eens gaan pitten.......see you, luv you....... :m:

:schater::schater::schater::schater: Ik begin nu toch het Limburgs te snappen hoor....... :unsure:

Link naar reactie
Auwiehh...die Zwie junt got bei un eeh....en sint Ze schnel of wat dinks Ze?

Oes ut sjoene Limburg: Leve Chris en Yvonne, leve BMW en vooral de Z serie, leve dit forum en leve.........man ik heb teveel op...........moest maar eens gaan pitten.......see you, luv you....... :m:

:schater::schater::schater::schater: Ik begin nu toch het Limburgs te snappen hoor....... ;)

Ja hoor eens, Chris: heddeguh nu uw kneupske doorgehak of zittu 's nachts een bietsje wezenloos talencurZuZ te forummuh........... huh?

:schater: Michiel :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.