Ga naar inhoud

Knoop doorgehakt

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

oh mijn god! B) Chris x2? Dan moeten we maar een apart forum voor je beginnen :muur:

nee gein, maar leuk om te horen. enne..welkom bij de club :(

Luxe probleem hebben jullie, ik ben al blij dat ik er 1 heb ;)

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Chris en Yvonne,

Van harte gefeliciteerd en veel succes samen..

Dat wordt dus trakteren de volgende meeting B)

Geplaatst:
Chris en Yvonne,

Van harte gefeliciteerd en veel succes samen..

Dat wordt dus trakteren de volgende meeting ;)

Lumpur,risoles,bapao,spekkoek,tjendol,pasteitjes,loempia's enz. :lmao:

Geplaatst:

Kunnen we al eens voorzichtig speculeren over het 1e Z3 forum huwelijk??

erestoet: 50 Z3s!!

;) :lmao:

Geplaatst:
PROFICIAT

Die erestoet spreekt me wel aan :lmao:

Heel veel geluk en plezier gewenst!!

Wat die stoet betreft, kun je toch merken dat Pierre rit 3 gemist heeft. Pierre, het zou kunnen, maar dan moeten we er voor zorgen dat Chris niet voorop rijdt, want voor je 't weet is-ie foetsie :schater: .

Michiel.

Geplaatst:
PROFICIAT

Die erestoet spreekt me wel aan ;)

Heel veel geluk en plezier gewenst!!

Wat die stoet betreft, kun je toch merken dat Pierre rit 3 gemist heeft. Pierre, het zou kunnen, maar dan moeten we er voor zorgen dat Chris niet voorop rijdt, want voor je 't weet is-ie foetsie :schater: .

Michiel.

Jajaja bedankt allemaal :D :lmao: Wat betreft het voorop rijden....... hm laten we het ook maar niet doen door een bepaalde :lmao: bestuurder :schater:

Het trakteren kom helemaal goed hoor Huub ;)

Geplaatst:
Wat betreft het voorop rijden....... hm laten we het ook maar niet doen door een bepaalde  :lmao:  bestuurder :schater:

We kunnen 'm voortaan wel aanduwen. Gaat vast wel met een 1.8. :schater:

Geplaatst:

Heb de eerste meeting prettig achter deze ;) rijder aangereden en heb de volste vertrouwen in deze persoon.En dat geld ook voor de tweede en zelfs bij de derde :lmao:

Geplaatst:
Heb de eerste meeting prettig achter deze ;) rijder aangereden en heb de volste vertrouwen in deze persoon.En dat geld ook voor de tweede en zelfs bij de derde :lmao:

Ga maar eens naast de man staan bij het stoplicht. Dan wordt het vertrouwen een stukje minder. ;) :D :lmao: :muur: :foto: ;)

Geplaatst:

Jij en Chrisje kunnen lekker zieken,tis dat Ivo een QPe rijder is en wetende dat dat harde jongens zijn kan hij het wel hebben :unsure:

Geplaatst:
Jij en Chrisje kunnen lekker zieken,tis dat Ivo een QPe rijder is en wetende dat dat harde jongens zijn kan hij het wel hebben :unsure:

Gelukkig wel. Zou het anders niet in m'n hoofd halen. :m::schater:

Geplaatst:

Harde jongens???? :unsure: Hebben nog steeds een dakje nodig, anders verbrandt hun bolletje......... :schater::schater:

Geplaatst:
Het is de toon die je gebruikt, dan kan je veel zeggen... :unsure:

Wat dacht je van de smilies? Héél belangrijk! :m:

Geplaatst:
Harde jongens???? :unsure: Hebben nog steeds een dakje nodig, anders verbrandt hun bolletje......... :schater::schater:

Dan de roadstersmannetjes kopen ze een opentent en moet er een plastic schotje achterop anders is zo koud in hun nekkie. :schater:

Geplaatst:
Harde jongens???? :unsure:  Hebben nog steeds een dakje nodig, anders verbrandt hun bolletje......... :schater:  :schater:

Dan de roadstersmannetjes kopen ze een opentent en moet er een plastic schotje achterop anders is zo koud in hun nekkie. :schater:

Humor! :m::schater:

Geplaatst:

Auwiehh...die Zwie junt got bei un eeh....en sint Ze schnel of wat dinks Ze?

Oes ut sjoene Limburg: Leve Chris en Yvonne, leve BMW en vooral de Z serie, leve dit forum en leve.........man ik heb teveel op...........moest maar eens gaan pitten.......see you, luv you....... :unsure:

Geplaatst:

Oes ut sjoene Limburg: Leve Chris en Yvonne, leve BMW en vooral de Z serie, leve dit forum en leve.........man ik heb teveel op...........moest maar eens gaan pitten.......see you, luv you....... :m:

:schater::schater::schater::schater: Ik begin nu toch het Limburgs te snappen hoor....... :unsure:

Geplaatst:

Oes ut sjoene Limburg: Leve Chris en Yvonne, leve BMW en vooral de Z serie, leve dit forum en leve.........man ik heb teveel op...........moest maar eens gaan pitten.......see you, luv you....... :m:

:schater::schater::schater::schater: Ik begin nu toch het Limburgs te snappen hoor....... ;)

Ja hoor eens, Chris: heddeguh nu uw kneupske doorgehak of zittu 's nachts een bietsje wezenloos talencurZuZ te forummuh........... huh?

:schater: Michiel :schater:

Geplaatst:

;) :m: .. ach die 4 jaar studie in Mestreech, in een heel grijs verleden, werpen toch wel zijn vruchten af. Verstaan ging nog wel, het lezen valt ook wel mee als je het maar phonetisch leest.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen