Ga naar inhoud

BB gaat onverstoorbaar door


RobC

Aanbevolen berichten

Kleur: Wit "enige Z3 in Nederland"

Advertentie van BB op marktplaats.nl, wederom geplaatst, dit keer op 26 juli j.l.

BB herhaalt zijn claim, wetende dat het niet waar is. Z3-tje heeft hem hierover immers gemaild!

Plaatst nu aanhalingstekens in zijn tekst en denkt daarmee vermoedelijk aan te geven dat dit niet letterlijk genomen moet worden, o.i.d.

Een uiterst irritant type, die BB. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik zou 'm wel eens op het Forum willen zien. Hij zal best kijken, maar waarschijnlijk als gast.

Hij heeft zich ooit aangemeld als lid.

Heeft waarschijnlijk niet meer de "guts" om onder zijn eigen naam meer in te loggen.

Link naar reactie

ok, ik heb nu ook is uitgezocht wie "BB" is. Nu begrijp ik jullie Braatolizer grapje van een maand geleden ook tenminste.

Zijn website ziet eruit alsof hij best veel te bieden heeft. Waarom vinden jullie hem allemaal zo stom?

The Shrike

Link naar reactie
ok, ik heb nu ook is uitgezocht wie "BB" is. Nu begrijp ik jullie Braatolizer grapje van een maand geleden ook tenminste.

Zijn website ziet eruit alsof hij best veel te bieden heeft. Waarom vinden jullie hem allemaal zo stom?

The Shrike

zoek maar eens op bartho braath ;)

Link naar reactie
ok, ik heb nu ook is uitgezocht wie "BB" is. Nu begrijp ik jullie Braatolizer grapje van een maand geleden ook tenminste.

Zijn website ziet eruit alsof hij best veel te bieden heeft. Waarom vinden jullie hem allemaal zo stom?

The Shrike

Check de foto's ook eens, als je regelmatig surft vind je dezelfde foto's van de spulletjes terug bij de originele aanbieders en ook nog voor veel minder.

vb De armrest van LeatherZ in copyrighted door BB!!

Link naar reactie

Het mooiste voorbeeld vind ik zijn omruilaktie voor koplamp units. Voor 250 euro kan je je oranje koplampen omruilen voor units met witte pinkers. Het zijn gewoon de kapjes die je bij Erwin Mettlach bestelt voor 70 euro die hij er dan met de oventruuk inzet. Erwin bied dezelfde aktie aan maar dan met je eigen koplampen voor 90 euro

Link naar reactie

Vind de term ongelakkeert ook zo mooi gevonden.

Kon waarschijnlijk het Duitse woord unlackiert niet zo goed vertalen ;)

Rechtonder ook de afbeelding van de foto's van Ebay, als je goed kijkt. :D

Maar goed, die man probeert wat te verdienen en wij hebben het forum toch :rolleyes:

Link naar reactie
ok, ik heb nu ook is uitgezocht wie "BB" is. Nu begrijp ik jullie Braatolizer grapje van een maand geleden ook tenminste.

Zijn website ziet eruit alsof hij best veel te bieden heeft. Waarom vinden jullie hem allemaal zo stom?

The Shrike

Check de foto's ook eens, als je regelmatig surft vind je dezelfde foto's van de spulletjes terug bij de originele aanbieders en ook nog voor veel minder.

vb De armrest van LeatherZ in copyrighted door BB!!

Daar gaat ie de fout in dus. dat ie zo duur is, tja... Albert Heyn is ook veel duurder dan Aldi maar daar gaan we ook geen ruiten ingooien. dat ie zijn spullen gewoon van div. ebay leveranciers haalt, tja... zie je wel meer op internet. Op marktplaats is ook iemand ons ook zo met chroomringen aan het ringeloren. Maar iemand anders zijn copyrights schenden is oplichterij. :rolleyes:

Reken maar dat ie dit forum leest. Hij is wel zo slim geweest na de eerste opmerkingen van dit forum het weg te halen.

lekker beveiligd ook die site

Werk aan de winkel Bartho Martijn Braat! Wij houden je wel van straat.

Link naar reactie
Ach er is niks mis mee om je "diensten" veel te duur aan te bieden. Als je er mee weg komt is het toch goed... handel is handel. en zeker als het hobbies betreft is wat de gek er voor over heeft...

maar copyrights van een ander overtikken met je eigen copyright lijkt me niet zo netjes.

Link naar reactie
Ach er is niks mis mee om je "diensten" veel te duur aan te bieden. Als je er mee weg komt is het toch goed... handel is handel. en zeker als het hobbies betreft is wat de gek er voor over heeft...

maar copyrights van een ander overtikken met je eigen copyright lijkt me niet zo netjes.

Dat klopt helemaal. Laten we het houden op, in zijn enthousiasme omdat hij Photoshop illegaal heeft gedownload, is hij tever gegaan :schater:

Ik vind het echter vreemd dat hij dit dan ook niet eventjes aanpast..... :blush:

Link naar reactie
@Napoje,

Kun je niet effe een linkje neerzetten naar het forum :blush:

Of ben ik nu heel slecht van gedachte ;)

wel eens een whois query uitgevoerd? :D

site van erwin mettlach

Bild%20047.jpg

site van BB

backwings%20BARTHO.JPG

wie raad deze?:

chromeAutobarthobraat@.jpg

en nu stop ik ermee.

Link naar reactie
ok, ik heb nu ook is uitgezocht wie "BB" is. Nu begrijp ik jullie Braatolizer grapje van een maand geleden ook tenminste.

Zijn website ziet eruit alsof hij best veel te bieden heeft. Waarom vinden jullie hem allemaal zo stom?

The Shrike

Check de foto's ook eens, als je regelmatig surft vind je dezelfde foto's van de spulletjes terug bij de originele aanbieders en ook nog voor veel minder.

vb De armrest van LeatherZ in copyrighted door BB!!

Daar gaat ie de fout in dus. dat ie zo duur is, tja... Albert Heyn is ook veel duurder dan Aldi maar daar gaan we ook geen ruiten ingooien. dat ie zijn spullen gewoon van div. ebay leveranciers haalt, tja... zie je wel meer op internet. Op marktplaats is ook iemand ons ook zo met chroomringen aan het ringeloren. Maar iemand anders zijn copyrights schenden is oplichterij. :blush:

Reken maar dat ie dit forum leest. Hij is wel zo slim geweest na de eerste opmerkingen van dit forum het weg te halen.

lekker beveiligd ook die site

Werk aan de winkel Bartho Martijn Braat! Wij houden je wel van straat.

Kan de site wel even voorzien van wat extra bezoekertjes...kan dat lycos accountje niet zo goed tegen denk ik ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.