Ga naar inhoud

koffer


larsy11

Aanbevolen berichten

hallo. Z_ertjes ;) eindelijk heb ik men passw. eens terug pfffieww.(lang zoeken)

maar nu de vraag mijn koffer van men Z gaat dus niet meer open niet met de sleutel niks (de deuren gaan wel) er is niets mis met de sleutel.

ik zou niet weten hoe ik nu in men koffer kan gaan !!? :blush:

kon ik er al maar in da was ook al iets dan kon ik mijn spullen er al uitpakke

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het kofferdeksel slot wordt bediend door een stang , die aan het slot mechanisme zit dus als je aan de sleutel draait drukt de stang het slot open.

Ik denk dat de stang los zit van het slot of het mechanisme, dan heb je echt een probleem, als het mijn auto zou zijn zou ik een groot gat maken achter het BMW embleem 10mm in diameterkleiner als het embleem, kan je het embleem later op de rand van 5 mm vast lijmen want de twee pennen van het embleem voor montage vervallen, door het gat kan je het mechanisme openen, ik heb hetzelfde al eens toegepast op mijn e36 sedan een brievenbus gezaagd in het kofferdeksel

een plaat er voor gelijmd en nummerplaat ervoor klaar is kees.

veel succes gewenst

Link naar reactie
Het kofferdeksel slot wordt bediend door een stang , die aan het slot mechanisme zit dus als je aan de sleutel draaid drukt de stang het slot open.

Ik denk dat de stang los zit van het slot of het mechanisme, dan heb je echt een probleem, als het mijn auto zou zijn zou ik een groot gat maken achter het BMW embleem 10mm in diameterkleiner als het embleem, kan je het embleem later op de rand van 5 mm vast lijmen want de twee pennen van het embleem voor montage vervallen, door het gat kan je het mechanisme openen, ik heb hetzelfde al eens toegepast op mijn e36 sedan een brievenbus gezaagd in het kofferdeksel

een plaat er voor gelijmd en nummerplaat ervoor klaar is kees.

veel succes gewenst

Oefff, da's een resolute ingreep, Aad. Valt er van binnenuit niets iets te doen???

Link naar reactie

Dit is echt de simpelste ingreep, anders stoelen er uit binnenbekleding weghalen gat slijpen( groot) in wand naar de kofferbak daar bekleding weg zien te drukken dan kunstof plaat zien te verwijderen in kofferdeksel, maar nogmaals ieder heeft gelukkig zijn eigen werkwijze.( en ik denk je armen 20 cm laten verlengen anders kan je er niet bij)

Link naar reactie
Dit is echt de simpelste ingreep, anders stoelen er uit binnenbekleding weghalen gat slijpen( groot) in wand naar de kofferbak daar bekleding weg zien te drukken dan kunstof plaat zien te verwijderen in kofferdeksel, maar nogmaals ieder heeft gelukkig zijn eigen werkwijze.

Aad, ik zou er sowieso geen oplossing voor hebben. Ik zou met m'n handen in het haar zitten en het absoluut niet weten. Ik geloof je onmiddellijk als je zegt dat dit de simpelste oplossing is. Van binnenuit is het dus nog lastiger en moet er dus ook gezaagd worden, begrijp ik. Arme Larsy.

Link naar reactie

Whow ;) dat is wel drastisch maar het lijkt me wel de enige mogelijkheid (tenzij de stealer een andere truc heeft).

kon ik er al maar in da was ook al iets dan kon ik mijn spullen er al uitpakke

Ja lijkt me ook wel, anders moet je iets langer wachten dan kan je onderbroek, van het laatste weekend dat je wegging met de ZzZ, de achterklep zelf openmaken!!!!! :schater::schater:

Link naar reactie

Ik zou toch eerst eens dubbelchecken of het wel aan die stang ligt. Misschien is het slot wel gewoon heel vies en is het mechanisme vastgekoekt. Dus dan wat wd40 d'r in en een uurtje wachten. Als dat niet werkt eens even flinkt toespreken en er een paar hengsten opgeven :drank: ;) :muur:

Daarna methode Aad....

Link naar reactie
Of gewoon dicht laten en nooit meer iets meenemen, gaten maken pfffffffffff

Is er geen mogelijkheid om je slot te laten trekken zoals bij deuren......

André

Zo van ¨er past al zo weinig in¨ :schater:

Ik zou op ebay alvast voor een nieuwe klep gaan kijken, met een beetje geluk vind je er een in de juiste kleur tegen een zacht prijsje. In de tussentijd kun je de oplossing van Aad proberen. ^_^

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.