Ga naar inhoud

Opvolger Z8 in voorbereiding


Remmuz

Aanbevolen berichten

Weet niet of het oud nieuws is, maar ik meld het toch nog even.

(Artikel komt uit de AutoTelegraaf)

AMSTERDAM - BMW werkt druk aan de opvolger van de Z8, die mogelijk als 'Z9' in 2008 op de markt komt. Of de roadster een V8 of een V10 onder de motorkap krijgt, is nog onduidelijk. Qua vermogen wordt gefluisterd over 400 tot 550 pk. De auto zou bovendien met zogenoemde 'middenmotor' (voor de achteras geplaatst) worden uitgerust.

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Weet niet of het oud nieuws is, maar ik meld het toch nog even.

(Artikel komt uit de AutoTelegraaf)

AMSTERDAM - BMW werkt druk aan de opvolger van de Z8, die mogelijk als 'Z9' in 2008 op de markt komt. Of de roadster een V8 of een V10 onder de motorkap krijgt, is nog onduidelijk. Qua vermogen wordt gefluisterd over 400 tot 550 pk. De auto zou bovendien met zogenoemde 'middenmotor' (voor de achteras geplaatst) worden uitgerust.

Neeeee, geen middenmotoren!! Aargh :D zonde..

Link naar reactie
Hm...... weet het nog niet wat ik er echt van vind......... <_<

z9.htm1.jpg

Als ie d'r zo uit gaat zien weet ik direct wat ik ervan vind....... <_<

Toch ben ik heel blij met z'n komst. Hoe goedkoper die Z8 wordt, de beter :D (zal het nog steeds wel nooit haalbare kaart worden :( )

Link naar reactie
da's de oude proto, is meer de basis voor de 6 serie cabrio geworden, denk k  <_<

Dit lijkt er meer op (misschien);

bmw_z9_ams.jpg

Veeeel beter... :( Gaan ze nou richting Ferrari ofzo?

<_< Vind het nog niks..... Snappen ze bij BMW dan niet dat het niet altijd maar groter moet???

Link naar reactie
Mij spreekt de nieuwe ;) roadster dan toch meer aan, ben benieuwd, de zomer moet nog lang duren, enige pleister op de wonde is het feit dat er dan weer IAA is :m:

Maar hij is wél L&B! :m:

Link naar reactie
Mij spreekt de nieuwe ;) roadster dan toch meer aan, ben benieuwd, de zomer moet nog lang duren, enige pleister op de wonde is het feit dat er dan weer IAA is :m:

Wat is hier nu het laatste nieuws van Piérre?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.