Ga naar inhoud

Sneak preview MZ3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er al heel netjes uit, kan niet wachten tot er weer een Hell Rote bij komt rijden.

Dan kan ik me helemaal voorstellen hoe jij de afgelopen weken zit. Hoe is het spuiten gegaan? Dat was toch dit weekend?

Ben heel benieuwd hoe hij eruit gaat zien met een mooie nieuwe Hell Rot laklaag!!!! WoW :D

Link naar reactie

Zie je Marc, dit is veel leuker dan een Saab kopen, voor ons dan.

Ik kan me voorstellen dat je Zelf behoorlijk ongeduldig bent op het eindresultaat.

En dan is het supergaaf voor jou en Wendy. :D

Heb je toevallig ook foto's van de body Zonder de achterschermen?

Zou wel eens willen Zien hoe dit uitZiet.

Link naar reactie

Ik begin behoorlijk ongeduldig te worden ;) . Ik hoop de volgende meeting mijn MZ3 te kunnen showen. Spuiten is wat uitgesteld omdat de beste man zich vergist had in z'n vakantie :D Maar ja, dat geeft mij mooi de tijd om de uitlaat te kunnen bouwen, plus nog wat onderstelmodificaties......

Link naar reactie
misschien heb ik het gemist, maarre ... kon je niet kiezen bij welke club je wilde? Waarom deze Mondriaan expressie? <_<

Marc was en blijft een "Red Devil" <_< (natuurlijk)

enne de Mondriaan expressie is maar tijdelijk.. Wel leuk om te zien uit hoeveel auto's Marc's uiteindelijke resultaat is opgebouwd. En dan heb ik het nog niet eens over het interieur!!!

Link naar reactie
misschien heb ik het gemist, maarre ... kon je niet kiezen bij welke club je wilde? Waarom deze Mondriaan expressie? <_<

Ik vind het ook leuk zo! :D Nou ja, voor even dan...

trouwens wel jammer hoor dat je 'm weer rood spuit. Nu had je de kans om bij een leukere club te komen....ai jammer, kans gemist :( Aan de andere kant kunnen de rooien ook wel wat extra steun gebruiken t.o. al dat zwarte geweld :schater:

Is het trouwens niet tijd om de handtekening bij te werken? Ik vind dat ie nu wel verder is dan 40% <_<

Link naar reactie

Marc,

Dit ziet er zeer goed uit :o:)

Wel geinig, al die kleuren, geeft je NOG meer bekijks <_<

Panelen sluiten zo te zien netjes, misschien kun je ons wat tips geven om de naden te verkleinen :D

40% is nu toch wel 60% zou ik zeggen <_<

Ik denk dat je al originele :D dempers wel hebt? Anders moet je me maar ff contacten. Misschien doe ik de mijne wel weg :(

Link naar reactie
Ik hoop de volgende meeting mijn MZ3 te kunnen showen.
Ik denk dat we dat allemaal hopen, ik denk dat ik voor een ieder kan spreken: we zijn heel benieuwd!!!
Spuiten is wat uitgesteld omdat de beste man zich vergist had in z'n vakantie 

<_< Beetje slordig van de beste man... moet je nog langer wachten!!

trouwens wel jammer hoor dat je 'm weer rood spuit. Nu had je de kans om bij een leukere club te komen

Nee joh, gewoon bij je eerste kleur houden! Is een hele mooie opvallende kleur die bij een mooie opvallende auto past...Nu al helemaal, als k het goed heb zijn er haast geen of helemaal geen Hell Rot <_< 's ???

Link naar reactie

@ Ivo; Ik heb een Bastuck demper (los) en daar las/schroef ik dan het buizenwerk aan. Orig. m dempers wordt wel erg bewerkelijk allemaal, ik heb nl de accu voor. Bodemplaat is denk ik rechts te laag.

Hellrot is nooit geleverd op een :blush: ben dus de enigste in de wereld met een hellrode M 1.8 B) ;)

Link naar reactie

Je kunt hem ook meteen in de B) kleur Imolarot spuiten, maakt voor je kenteken dan geen verschil, nu zien de kenners meteen dat het een namaak B) of te wel Schaap in wolfskleren is... ;)

Dan zo'n mooi Imolarot interieur er nog bij :blush:

En dan weet ik nog wel een mooi :D torretje voor je

Link naar reactie

Tja, over dat imolarood ben ik idd wel een beetje in dubio. Denk toch dat je dat gaat zien als je de binnenkanten van de deuren niet meespuit, voorruitstijl zou ik kunnen bedekken met een chromecover, mwhohh toch nog een paar nachtjes over slapen ;) , denk toch ik gewoon bij hellrot blijf :m::m:

kenners..... tja het zou ook een echte :m: kunnen zijn in een zeldzame individual-uitvoering in hellrot (met comfortstoelen en 1.8 motor) :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.