Ga naar inhoud

Goed nieuws


RimBro

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Super, dan rij je eerst naar Ivo en kom je daarna via de Westerscheldetunnel naar Hulst.

Kun je gelijk even luisteren hoe die uitlaat nu werkelijk klinkt :lmao:

Daar hebben we hier in NH zat tunnels voor... Coentunnel, Ijtunnel, Velzertunnel, Wijkertunnel... :schater: Daar ben ik al sinds een paar weken dan ook regelmatig gespot :):unsure:

Link naar reactie
De Z3 forum tourspecial: Tunnelroute!

Mirjam en ik hadden gisteren ook al gezegd: wat zou het geweldig klinken om een heel veld van onze z3tjes op zandvoort te laten starten. Wat een geluid!!

En dan bij de tarzan, het gepruttel zes-cylinder-gas-los. Heerlijk....

Volgens Merlijn (Z3 Club) kost het zo'n 6000 euro om Zandvoort af te huren. Als je mar met genoeg mensen bent.... Het lijkt me ook wel fantastisch hoor, maar zooo duur :)

Link naar reactie
De Z3 forum tourspecial: Tunnelroute!

Mirjam en ik hadden gisteren ook al gezegd: wat zou het geweldig klinken om een heel veld van onze z3tjes op zandvoort te laten starten. Wat een geluid!!

En dan bij de tarzan, het gepruttel zes-cylinder-gas-los.  Heerlijk....

Volgens Merlijn (Z3 Club) kost het zo'n 6000 euro om Zandvoort af te huren. Als je mar met genoeg mensen bent.... Het lijkt me ook wel fantastisch hoor, maar zooo duur :unsure:

Heb je er wel eens gereden met een 'normale' open rijdag? Die zijn er best wel, en dat is het goed te doen. Wel even onthouden dat je niet verzekerd bent. Hou rekening met een nieuwe voorruit (opspattend grind), de nodige steenslag, banden-, remmen- en koppelingslijtage en alle andere onvoorziene zaken :) .

Maar zeker leuk om te doen.

Link naar reactie
De Z3 forum tourspecial: Tunnelroute!

Mirjam en ik hadden gisteren ook al gezegd: wat zou het geweldig klinken om een heel veld van onze z3tjes op zandvoort te laten starten. Wat een geluid!!

En dan bij de tarzan, het gepruttel zes-cylinder-gas-los.  Heerlijk....

Volgens Merlijn (Z3 Club) kost het zo'n 6000 euro om Zandvoort af te huren. Als je mar met genoeg mensen bent.... Het lijkt me ook wel fantastisch hoor, maar zooo duur :unsure:

Heb je er wel eens gereden met een 'normale' open rijdag? Die zijn er best wel, en dat is het goed te doen. Wel even onthouden dat je niet verzekerd bent. Hou rekening met een nieuwe voorruit (opspattend grind), de nodige steenslag, banden-, remmen- en koppelingslijtage en alle andere onvoorziene zaken :) .

Maar zeker leuk om te doen.

Ik heb verschillende keren gereden op Zandvoort. Heb er zelfs les gehad toen ik voor mijn race licentie ging :lmao:

Link naar reactie
:schater:

Achtung: 6600 meter Eisenmann Teststrecke

:schater::schater:

ChrisXL; ha cool, een pro. Is ook nog één van mijn wensen. Maar zoals bij veel van dit soort wensen vrees ik de dan komende verslaving.. Meestal kan ik die niet genoeg voeden, en word ik alleen maar onrustiger en chagerijniger...

Ik kon het maar net trekken tot aankomende vakantie: lekker weer snorkelen. Als ik mijn duikbrevet zou gaan halen, dan vrees ik dat ik er moet gaan wonen!!

Link naar reactie

Op Spa heb je inderdaad ook van die dagen.... Je kunt Spa ook inderdaad afhuren, maar dat is hetzelfde verhaal als Zandvoort.

Wat je wel kunt doen is een keerr naar de Nordschleife rijden, de oude Nurburgring, rijden.

Dat is echt gaaf!!! En Ivo kan het weten :)

Link naar reactie
:schater:

Achtung: 6600 meter Eisenmann Teststrecke

:schater::schater:

ChrisXL; ha cool, een pro. Is ook nog één van mijn wensen. Maar zoals bij veel van dit soort wensen vrees ik de dan komende verslaving.. Meestal kan ik die niet genoeg voeden, en word ik alleen maar onrustiger en chagerijniger...

Ik kon het maar net trekken tot aankomende vakantie: lekker weer snorkelen. Als ik mijn duikbrevet zou gaan halen, dan vrees ik dat ik er moet gaan wonen!!

:schater::schater::schater: Ik ken het maar al te goed... Maarja zo een verslaving is er om te beteugelen en af en toe eens aan toe te geven........ Ik doe er trouwens helemaal niets meer mee, met dat racen dan, je leert er alleen vreselijk veel. Zeker wat een auto doet in bepaalde situaties, Heeft me in het verleden toch vaak mijn nek gered hoor :)

Link naar reactie
Heb je er wel eens gereden met een 'normale' open rijdag? Die zijn er best wel, en dat is het goed te doen. Wel even onthouden dat je niet verzekerd bent. Hou rekening met een nieuwe voorruit (opspattend grind), de nodige steenslag, banden-, remmen- en koppelingslijtage en alle andere onvoorziene zaken B) .

Maar zeker leuk om te doen.

Zeker leuk, persoonlijk ben ik niet zo heel wild van dit soort open dagen.

Er rijdt heel wat op het parcours, van alles en nog wat. De snelheids verschillen zijn enorm, zo ook de ervaring van de mensen op het circuit. <_<

Eén keer op een open dag gereden, daarna nooit meer. Ik vond het toch wel een beetje link. Misschien dat ik het nu wel leuker vind, ik ben inmiddels ook wat ouder en rustiger geworden met mijn rijsgedrag :rolleyes: .... dus....

Link naar reactie
Wat je wel kunt doen is een keerr naar de Nordschleife rijden, de oude Nurburgring, rijden.

Dat is echt gaaf!!! En Ivo kan het weten <_<

lekker voor je banden, remmen en je boordcomputer :rolleyes:

B)

Link naar reactie
Wat je wel kunt doen is een keerr naar de Nordschleife rijden, de oude Nurburgring, rijden.

Dat is echt gaaf!!! En Ivo kan het weten :D

lekker voor je banden, remmen en je boordcomputer :rolleyes:

B)

hoezo voor je boord computer dan?

Daarmee lees je het benzine verbruik af; misschien heeft hij een division by zero gehad en is de computer gecrashed... <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.