Ga naar inhoud

Sledge, vakantie??


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ho ho ho!!! Ik ben er nog nog hoor. :rolleyes: Vandaag mijn laatste wekdag, morgen een dagje vrij, en woensdag vertrekken. B)

OK, dan zijn we niet te laat!

Passen ze, of toch te veel?

Link naar reactie
Ho ho ho!!! Ik ben er nog nog hoor.  :D Vandaag mijn laatste wekdag, morgen een dagje vrij, en woensdag vertrekken.  :)

Hoop ook dat het een opgewekte dag was,je werkdag zit er op en nu heb je vakantie B) :fez: ;) :D

fotospanje-opening1.jpg

Link naar reactie

Sledge, je gaat toch beslist een internetcafetje opZoeken hé ;)

Heineken was het hé? Maak er een gave vakantie van en kijk uit op de quad van je broertje,

GreetZZZ, Frietje.

Link naar reactie
Of je geeft gewoon toe dat jullie mij gaan missen. :schater::muur:

hmmmm, ik wilde graag dat jij de mach 3 grens eerder zou bereiken, maar dat gaat je toch NIET lukken :blush:

Link naar reactie

Wil even melden dat ik goed ben aangekomen. Lekker weertje, weinig kleding... :lol: Foto camera meegenomen maar geen usb kabeltje... :( Ztje staat mooi gepoetst onder het kleedje. :) Ik ga nu even in alle snelheid het forum doorspitten om toch nog een beetje bij te blijven. :o

Groetjes uit Spanje,

Sledgehammer

Link naar reactie

Tuurlijk, waarom niet??? :muur: 1300 schone kilometers, een stuk beter voor de motor dan allemaal die kleine stukjes. Wel ongeveer 300ml olie verbruikt, misschien toch eens overstappen op 5w40 ipv 5w30???

Tot België een beetje regen gehad, daarna om 6 uur ´smorgens de kap eraf. :( Tot laat in de middag opengereden, en toen werd het toch echt te heet!!! B)

Link naar reactie
10w60...voor een M ja!!! :schater:

toch, met kouwe starts maak ik me wel eens zorgen B)

Bij de meeting was het wel handig, olietemp was steeds +/- 100 graden :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.