Ga naar inhoud

3e Forum meeting 24/7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Helemaal mee eens. We willen méér, méér, méér van die fraaie foto's! ;)

Wat fijn dat we hier in de praatgroep zitten. Hier mag het. :muur:

Edit: foutje! Dit is de foto-afdeling... :blush:

Link naar reactie
Hè hè .. eindelijk is dit mysterie voor mij opgelost. Nu kan ik tenminste rustig slapen (en ga NOOIT meer met de Z3 bij BP in NH tanken .. stel je voor deze ik per ongeluk bij deze pomphouder uitkom!) Zie je het voor je: :blush: en ;) Bedankt guys ;)

Valt best mee, hij heeft een goeie omzet aan flesje drank, zakjes snoep etc. gemaakt, denk ik zo. Was in Hoorn btw.

Link naar reactie
Overigens leuk om te vermelden... Na het horen van al die mooie Eisenmann geluiden ben ik ook om! :D

Kon niet langer wachten en heb er vandaag een bij Braspenning besteld (tegelijk met een 10 mm spacerset voor de achterwielen) ;)

De volgende meeting ronkt mijn QP met jullie mee B)

en... de enkele of de dubbele :rolleyes:

Heb 2x70mm besteld. (schuin afgesneden en hvc) Vond 4x70mm zoals bij Superduper en Huub erg mooi, maar het reservewiel wat je dan kwijtraakt en het zagen in de bumper weerhield me er toch van...

Link naar reactie
Overigens leuk om te vermelden... Na het horen van al die mooie Eisenmann geluiden ben ik ook om! B)

Kon niet langer wachten en heb er vandaag een bij Braspenning besteld (tegelijk met een 10 mm spacerset voor de achterwielen) :D

De volgende meeting ronkt mijn QP met jullie mee B)

en... de enkele of de dubbele :rolleyes:

Heb 2x70mm besteld. (schuin afgesneden en hvc) Vond 4x70mm zoals bij Superduper en Huub erg mooi, maar het reservewiel wat je dan kwijtraakt en het zagen in de bumper weerhield me er toch van...

Ik ben dat met je eens, goed ekeus. Ik wil het resultaat graag eens beluisteren! Misschien ga ik d'r zelf ook nog wel eens aan geloven ;)

Link naar reactie
Hangt ook een beetje van de grootte van de spoorbiels af die in je band steekt...

Als je een spoorbiels raakt kan je er donder op zeggen dat er minstens twee banden lek zijn ;) Waar blijf je dan met één thuiskomertje?.

Enne, met de QP zal het nog meevallen, maar met de roadsters met hun hele dikke banden wordt het een probleem om je lekke band terug te vervoeren. Bij je vrouw op schoot, 200 km lang met een gangetje van 80 km/h???

Voel gelijk scheidingen in de lucht hangen :rolleyes:

Link naar reactie
De enkele uitlaat van Eisenmann op een 2.8 klinkt VET

Kan dit volmondig beamen. Rommelt en dondert om de een of andere reden net iets meer dan een 4x70. Geluidsinstallatie kan weg c.q. hoeft niet vervangen te worden door allerhand geld- en ruimteverslindende goodies. Dus eigenlijk kost-ie vrijwel niks ;) .

Michiel.

Link naar reactie
De enkele uitlaat van Eisenmann op een 2.8 klinkt VET, Hybride heeft dat gedaan, en maakt echt en fraai geluid. Goede keus Sebastiaan ;)

Zelfs op mijn 1.8 klinkt de Eisenmann fraai. Beschaafd, donker, laag. Tot ik gas geef, voor zover je daarvan kunt spreken. Dan is 'ie duidelijk aanwezig op een sportieve manier. Maar nooit overdone. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.