Ga naar inhoud

3e Forum meeting 24/7


Aanbevolen berichten

heel kort.... exact hetzelfde als hoe je 1 foto erin krijgt, alleen bij elke nieuwe foto weer opnieuw de IMG butten indrukken. Foto op een uploader gooien, zoals Klaaz. Ik gebruik nu ImageShack nu Klaaz voorlopig uit de lucht is.

Link naar reactie
  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heren bedankt voor een heerlijke dag in het noorden des lands! De regen mocht de pret niet drukken want zo lang hebben we tijdens een toch nog niet open kunnen rijden!

@Ivo: Ik had in Volendam Jan Smit voluit staan...en meegezongen :sleepy:

Alle foto's van vandaag (die van de klusdag komen nog) vind je hier:

FOTO'S!!!

Forum_Meeting_3_14.jpg

Link naar reactie

Was inderdaad rond half twaalf, kwart voo twaalven thuis.

Vond het een prachtige dag met een zeer mooie rit, heb eind september in de omgeving daar meteen maar een huisje geboekt :lmao:

Ik wilde de organisatoren hartelijk dank voor de perfecte verzorging, is echt toppie!

Enne Ivo...bedankt voor het meerijden :sleepy:

Enne Rob....die mascotte......goed idee :schater:

Link naar reactie

Mensen het was een heerlijk dagje. Mirjam wist eerst niet wat ze (van ons) moest verwachten, maar ze kan het prima vinden in de groep. De foto's komen eraan.

ChrisXL, Yvonne: bedankt voor de goede organisatie en succes met het bevechten van je printer. :D

DJleonardo: Ook bedankt voor de organisatie en het bijeenhouden van de groep.

:sleepy: :lmao:

Link naar reactie

SD, het was leuk jullie beide ontmoet te hebben. enne altijd fijn als de baas weet in wat voor soort groepje je uithangt :lmao: Al helemaal als ze het zelf ook nog erg leuk gaan vinden. Zij zorgen er immers voor dat wij (Forummers) de kans krijgen als een stel jonge honden met onze speeltjes te keer kunnen gaan en gelukkig zijn zo ook regelmatig de rem die we oh zo hard nodig hebben :sleepy:

Link naar reactie

Was echt een toffe dag, ik heb genoten enne prachtig weer.

Vond het ook erg leuk om de medeforummers nu eens live te ontmoeten, bedankt.

Chris we spreken elkaar nog om wat af te spreken voor een vissie en een biertje,

eventueel is een overnachting ook geen probleem.

Groetjes van Tobias en Ans :sleepy:

Link naar reactie

Hallo Allemaal! T was zondag mijn eerste rit met het forum maar zeker niet de laatste! Ik vond het super leuk jullie allemaal te ontmoeten en ook erg leuk om te zien dat het zo'n gevarieerde groep mensen is!

@Chris & Leonardo; Bedankt voor jullie moeite. In een woord super! C u all next time.

Link naar reactie
Ziet er mooi uit mannen, weet ik weer wat ik gemist heb, volgende keer weer van de partij proberen te zijn  <_<

Met zijn hoevelen waren jullie B)

Was er nog een beauty contest :rolleyes:

groetjes,

Pierre

24 Z-tjes, incl. 1x Z4.

Z3tje kreeg een mooiste-auto-prijs, met name voor zijn nieuwe interieur.

Volgend keer er zijn, Pierre!

Link naar reactie

Ben nu pas weer thuis, dat wil zeggen: waar mijn pc is..... :blush: ..... Home is where the heart :wub: is? Da's weer elders :schater: !

Chris, Leonard, nog bedankt :D voor de organisatie. Moet eerlijk bekennen dat ik soms even wat moeite had met de Noordhollandse :skull: tempoversnellingen. Hoewel Noordhollands? Zekere zuidelijke organisator van de vorige tour :D had weinig moeite ze te volgen!! Napoje, bedankt ;) voor je perfecte navigatie vanaf Avenhorn.

En of die Volendammers ons net zo leuk :notok: vonden als wij hen? Ik waag het te betwijfelen, maar ach: het is zien :foto: en gezien worden :muur: .

De maaltijd was erg gezellig B) zo. Goed plan om dit in een dergelijke vorm erin te houden. Beetje lopen, wat zelfwerkzaamheid, vuurtje stoken (m'n dagelijks werk tenslotte).

Het was hartstikke leuk jullie (veelal weer) te ontmoeten. Ik ga met Aad nog iets moois :) regelen waardoor ik bij plotseling opkomende bui de kap weer kan sluiten zonder het voertuig te hoeven verlaten. Heb net na een bezoekje sportschool het nog eens handmatig geprobeerd over het windscherm heen: het kan, maar ik moet dan wel fors omhoog komen uit de stoel. Da's nix.

Hoop jullie allemaal weer te ontmoeten bij een volgende gelegenheid. het voorgestelde weekend in september gaat het voor mij niet worden. Ben dan met m'n sloeproeiteam in Londen.

Tot gauw allemaal, al was het maar hier op ons vertrouwd Forum!!

Michiel (en Ingrid).

Link naar reactie

Mister XL, Miss XS en DeeJay L.

Het was wederom een ZZZeer geslaagde meeting.

Flinke opkomst, toch wel mooi weer [tot Pluvius ging pissen], mooie route met goede begeleiding, geZellige pauZe plaatsen, kortom, het was gewoon weer een topdag.

We hebben veel plaatsen door ge'cruised' die mooi genoeg waren om een héle dag te vertoeven.

Vooral Volendam en Edam was tegek, die mensen op de terrasjes hadden toch ook een uniek moment. We hebben ons lekker kunnen uitleven, Zeker toen ik even achter Chris en Yvonne aan reed over die 'schapenpaadjes'. :)

Héél leuk om weer een paar nieuwe geZichten van het forum te ontmoeten.

Namens de Burgemeester van Landgraaf en mijn CO-Piloot, bedankt en tot de volgende.

@ Sledgehammer: Ik moest er bij Stein vanaf om CO af te leveren,

Ik had nog met groot licht geseind maar je reed volgens ons ook al op de automatische piloot.:D

Wist u dat:

Slegehammer Topless de rit van Brunssum naar Hillegom heeft gereden ?

Ondanks Zijn Eissenman niet doof is geworden ?

Tijdens de weg naar huis duidelijk werd dat hij flink verbrand was ? ;)

Dit is dus niet alleen kapje af maar ook petje af :D

Link naar reactie

Voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste, hebben wij met heel veel plezier de Forum Just sit back and enjoy the ride-dag bijgewoond. Prima georganiseerd, goede start en heel relaxed de tocht gereden. Gelukkig geen gepuzzel, over de route of andere dingen, gewoon lekker touren met die pracht auto's.

Sari, onze Jack Russel, wil de volgende keer ook weer graag mee. Ze kon er geen genoeg van krijgen, constant met d'r bek buiten boord om te kijken of ze ook andere mooie hondjes zag. 's avonds helemaal uitgeblust.

Dus een volgende keer zijn wij weer graag van de partij!!

De groeten van Aad en Ellie

en een dikke lik van Sari voor Sumo (heus, dat komt nog wel goed!!)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.