Ga naar inhoud

3e Forum meeting 24/7


Aanbevolen berichten

Laten we hier alle foto's van deze dag plaatsen... Dan blijft alles tenminste bij elkaar... (net zoals wij allemaal vandaag ;) )

Het was trouwens een top dag, wij hebben genoten van zoveel mooie ZzZ's bij elkaar... ik moet zeggen, ik kan er nooit genoeg naar kijken :wub:

Allemaal bedankt voor het komen, zonder zo een opkomst was het een hele andere dag geworden :D

Enne B) :lmao: :lmao: :lmao: willen we zien!!!!!

Link naar reactie
  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb een heel goed weekend gehad, ben nu voel me een beetje verot maar net ff gedoucht en nu een rivella :D

Jongens en mejufvrouwen bedankt voor dit mooie weekend.

Huub & reinata.

Link naar reactie
Heb een heel goed weekend gehad, ben nu voel me een beetje verot maar net ff gedoucht en nu een rivella :D

Jongens en mejufvrouwen bedankt voor dit mooie weekend.

Huub & reinata.

Huub, alles wel, goeie reis naar huis gehad?

Lekker tijd om te relaxen op de bank (hangen dus)

ROB IS OOK AL THUIS ZIE IK B)

Link naar reactie

Net thuis en nog ff de laag vliegen (verborgen woordgrap :lmao: ) eraf gehaald (voordat ze gaan opdrogen :D ).

@ Organisatie: het was top en een zeer fraaie route :wub: Jan Smit niet gezien, dus dat maakte de dag helemaal goed :lmao:

Ik ben nu wel toe aan een douche B) :lmao:

Link naar reactie
Net thuis en nog ff de laag vliegen (verborgen woordgrap :lmao: ) eraf gehaald (voordat ze gaan opdrogen :D ).

@ Organisatie: het was top en een zeer fraaie route B) Jan Smit niet gezien, dus dat maakte de dag helemaal goed :lmao:

Ik ben nu wel toe aan een douche B) :lmao:

:wub: ;) ... Goeie thuis reis gehad? Veel regen?.....Heb je trouwens weer vlot gedaan!!!

Link naar reactie

Tja, vooral rond Haarlem en Den Haag veel regen, maar hoe dichter bij Zeeland :D

Toen kwamen dus de muggen en motten B) Heel de vorruit en bumper vol :lmao:

Maar we waren op iets voor half elf hier, dus 2 uurtjes over 185 km, netjes aan de snelheid gehouden ... :lmao:

Link naar reactie
Tja, vooral rond Haarlem en Den Haag veel regen, maar hoe dichter bij Zeeland :D

Toen kwamen dus de muggen en motten B) Heel de vorruit en bumper vol :lmao:

Maar we waren op iets voor half elf hier, dus 2 uurtjes over 185 km, netjes aan de snelheid gehouden ... :lmao:

jjajajaja vast!!!! :lmao: alles wel iig veilig thuis.... :wub:

Link naar reactie

Wij hebben ook een goede rit gehad nix te hard gereden voor €130,5 getankt net buiten castricum :D geen last gehad van een laag vliegen.Waren rond half 11 thuis.

Link naar reactie

de rest ook goed thuisgekomen?

Ik moet nu echt gaan douchen, maar wil eigenlijk ook nog wel ff alle posts lezen en foto's kijken en.... :D

Link naar reactie
de rest ook goed thuisgekomen?

Ik moet nu echt gaan douchen, maar wil eigenlijk ook nog wel ff alle posts lezen en foto's kijken en.... :D

:lmao: :lmao: :lmao: Al die posts zijn er straks ook nog hoor B)

Link naar reactie
Heb een heel goed weekend gehad, ben nu voel me een beetje verot maar net ff gedoucht en nu een rivella  :D

Jongens en mejufvrouwen bedankt voor dit mooie weekend.

Huub & reinata.

Huub, alles wel, goeie reis naar huis gehad?

Lekker tijd om te relaxen op de bank (hangen dus)

ROB IS OOK AL THUIS ZIE IK :lmao:

Yep, inderdaad al thuis. Even snel Forum kijken, paar dingetjes doen en nu écht het Forum op.

De dag was inderdaad toppie. Wie had ooit gedacht op een zonnige zondagmiddag met meer dan 20 ZZZ-tjes door druk bevolkt Volendam te rijden? Wij deden het. :lmao:

Natuurlijk een welgemeend dank je wel aan de gastheren Chris en Leonard én gastvrouw Yvonne! B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.