Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

oh ja, en dat ik dacht dat de mijne lekker pruttelde maar nu écht weet wat pruttelen is! Wow .. wat een heerlijk bromgeluid. Nou ja, niet haalbaar met mijn 1.9, toch?

Zeker wel, jouw ZZZ kan met de juiste uitlaat wel degelijk mooi brommen! :lol:

Overigens, in je profiel staat dat je een 1.8 hebt. Welke is het??

Link naar reactie
Hallo het lijkt mij wel leuk om op 17 september mee te rijden. Op 18 september moet ik helaas werken.

Mijn naan is John, en ik rij in een roadster 2.8 atlanta bleu. :lol:

Voor zover ik weet is de exacte datum nog niet bepaald; het wordt een van deze dagen. Zou leuk zijn als je kon komen.

Als ik dit zo lees hier wordt het knap druk... :lol:

Link naar reactie
Heb dan ook iedere keer de pest in dat ik er in dat weekend niet ben......... ;) Ik zal een Londense pint ;) op jullie aller welzijn nemen.

Michiel.

Kun je de mensen bij jou niet interesseren voor een Z3, i.p.v. een sloep, Michiel? ;)

Link naar reactie
Heb dan ook iedere keer de pest in dat ik er in dat weekend niet ben......... :muur: Ik zal een Londense pint  ;) op jullie aller welzijn nemen.

Michiel.

Kun je de mensen bij jou niet interesseren voor een Z3, i.p.v. een sloep, Michiel? ;)

Tuurlijk kan dat! Maar de pest is, dat ze er dan alle acht ;) + stuurman in willen en de stuurman wil dan sturen............. weet bovendien hoe het ding rijdt want z'n papa heeft er ook 1 (2.0), :schater: sorry ;) .

Michiel.

Link naar reactie
Weet bovendien hoe het ding rijdt want z'n papa heeft er ook 1 (2.0),  :schater: sorry ;) .

Michiel.

Ik vind je best een aardige kerel, maar dit had je nou niet moeten zeggen ;) ;) :schater:

Link naar reactie
oh ja, en dat ik dacht dat de mijne lekker pruttelde maar nu écht weet wat pruttelen is! Wow .. wat een heerlijk bromgeluid. Nou ja, niet haalbaar met mijn 1.9, toch?

Zeker wel, jouw ZZZ kan met de juiste uitlaat wel degelijk mooi brommen! ;)

Overigens, in je profiel staat dat je een 1.8 hebt. Welke is het??

Achterop staat 1.8 maar iemand heeft me wijsgemaakt dat dit type (1.8) in het nieuwe model uitgebracht is met een 1.9 motor. Jullie forumleden weten er vast meer van ... ;) Jij misschien Rob? En zal ik mijn profiel maar wijzigen dan?

Link naar reactie
oh ja, en dat ik dacht dat de mijne lekker pruttelde maar nu écht weet wat pruttelen is! Wow .. wat een heerlijk bromgeluid. Nou ja, niet haalbaar met mijn 1.9, toch?

Zeker wel, jouw ZZZ kan met de juiste uitlaat wel degelijk mooi brommen! ;)

Overigens, in je profiel staat dat je een 1.8 hebt. Welke is het??

Achterop staat 1.8 maar iemand heeft me wijsgemaakt dat dit type (1.8) in het nieuwe model uitgebracht is met een 1.9 motor. Jullie forumleden weten er vast meer van ... ;) Jij misschien Rob? En zal ik mijn profiel maar wijzigen dan?

Correct, Cora. Je hebt een 1.9 (1895cc) motor. Met 8 kleppen (2 kleppen per cylinder). Maar BMW benoemt 'm als 1.8. Je profiel is dus correct.

Dit (wellicht??) om het verschil aan te duiden met een andere 1.9 motor die 16 kleppen (inderdaad, 4 kleppen per cylinder) heeft. Deze ZZZ wordt aangeduid met 1.9 16V. Als ik dit verkeerd heb, verbeter me, Forummers.

Overigens mag dat 1.8 dat je achterop hebt staan best weg. De meeste (ook zwaardere ZZZ-tjes) hebben geen type-aanduiding.

Link naar reactie
Cora, misschien een idee om de aanmeldingen voorin dit topic bij te houden?

Je zult wel steeds moeten editten, maar dat lukt vast wel ;)

Chris, ik heb de aanmeldingen in een excellijstje staan én in het eerste bericht toegevoegd.

Tot nu toe 12 aanmeldingen:

ChrisXL

Zedri

DJ Leonardo

Rob

Ivodl

Tobiastoeter

Remmuz

Superduder

Cora

Roodkapje

Crusader

j.alders

Ben ik iemand vergeten te noteren ná aanmelding ergens op het forum?

Roept u maar .......

Link naar reactie
Overigens mag dat 1.8 dat je achterop hebt staan best weg. De meeste (ook zwaardere ZZZ-tjes) hebben geen type-aanduiding.

Hoi Rob,

Dank voor je info. Weer wat geleerd.

Weet je, ik laat de aanduiding 1.8 achterop mijn auto lekker zitten. Ik ben megatrots op mijn Z3, ook al is het "maar" een 1.8. Ik geniet van het monstertje zoals íe is en iedereen mag het type zien, ook al las ik ergens op dit forum dat daar ook wel anders over gedacht wordt. Quote "...": "ik vind wel dat een Z3 per se een 6 cyl motor aan boord moet hebben, anders te veel "wel willen maar niet kunnen"-uitstraling en niet te vergeten de prestaties en het geluid"

Ik voel me ok, ik ben ok, ik mag er zijn, daar heb ik geen 6 cylinders voor nodig :schater: (hoe ging dat mopje ook al weer over mannen en auto's ... compenseert het een het andere, zoiets? please don't take this personal :drank: )

Zo, ik kon het niet laten om hier, in dit topic, toch nog even iets over te zeggen ook al is het (deels) ;)

Link naar reactie
:schater: (hoe ging dat mopje ook al weer over mannen en auto's ... compenseert het een het andere, zoiets? please don't take this personal :drank: )

Dat klopt idd Cora. Hoe groter de auto des te kleiner........ Daarom heb ik zo'n klein autootje gekocht. :muur: ;)

Link naar reactie
:schater: (hoe ging dat mopje ook al weer over mannen en auto's ... compenseert het een het andere, zoiets? please don't take this personal :) )

Dat klopt idd Cora. Hoe groter de auto des te kleiner........ Daarom heb ik zo'n klein autootje gekocht. ;) :lol:

DJ! :muur: We mogen niet :drank: maar uh ... nee, ik zwijg verder maar ;)

Link naar reactie
:schater: (hoe ging dat mopje ook al weer over mannen en auto's ... compenseert het een het andere, zoiets? please don't take this personal :) )

Dat klopt idd Cora. Hoe groter de auto des te kleiner........ Daarom heb ik zo'n klein autootje gekocht. ;) ;)

DJ! :lol: We mogen niet :drank: maar uh ... nee, ik zwijg verder maar ;)

Oh eh.... pardon idd. :muur: Maareh over die tocht, ik ben d'r uiteraard bij..

:) pfiew, toch net op tijd weer ontopic geraakt, voordat de grote opperZ....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.