Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Net terug van de rit. Ziet er veelbelovend uit. Mooie weggetjes door Gooi en Vechtstreek.

We moeten er alleen nog een eind aan breien (letterlijk en figuurlijk dus) :o

Maar dat komt wel goed.

Link naar reactie

Omdat ik friesland niet wou organiseren en word ik uit het forum verbannen. ;)en jullie weer verplicht vandaag in de ZZZ moet rijden.

Link naar reactie

oh dat....... hm dat zal best meevallen........Is eigenlijk wel beter zo in het centrum van het land. Makkelijker te bereiken voor iedereen... Voor straf ben je de tweede rijder in de kolonne :o

Link naar reactie
Jullie weten wel weer het goede moment te prikken, net het weekend dat ik weer een jaartje ouder hoop te worden en de tent vol feestvierders heb zitten :(:)

hm...... dat is toch maar 1 dag?? (en nacht (en ochtend)) :o

Link naar reactie
Omdat ik friesland niet wou organiseren en word ik uit het forum verbannen. ;)en jullie weer verplicht vandaag in de ZZZ moet rijden.

Ho Huub .. correct me if I'm wrong: Je wilt Friesland wél organiseren alleen pas voor de geplande rit van mei 2006. Heb je al data? :o

Link naar reactie

En nu even een kort verslag van vandaag: het wordt écht spannend :o

Picture this:

- Hoe zou het voelen om ineens met de motorkap van een busje voor je bumper geconfronteerd te worden?

- Hoe krijg je die fietsers in de sloot?

- Wat te doen als er een geit op de weg ligt (gelukkig géén bok!)?

- Hoe krijg je alle Z3's (toch minstens 25) over een landweggetje waar je geen tegenliggers kunt hebben (ho wacht, dit soort weggetjes zitten vaker in de route)

- Hoe krijg je een Thai wijsgemaakt dat iedereen iets wilt drinken zonder te betalen voor het plassen? Oh nee, afgekeurde stopplaats. Never mind.

Het wordt dus een prachtige tocht vol uitdagingen! :schater:

Link naar reactie
Omdat ik friesland niet wou organiseren en word ik uit het forum verbannen. ;)en jullie weer verplicht vandaag in de ZZZ moet rijden.

Ho Huub .. correct me if I'm wrong: Je wilt Friesland wél organiseren alleen pas voor de geplande rit van mei 2006. Heb je al data? :o

Dat is nog ver weg maar wil graag de rit in Friesland mee organiseren heb vanmiddag al een stukje van de route gereden maar heb nog geen datum.

zat wel te denken om er zaterdag aanvast te knopen heb een bevriende autopoetsbedrijf en als er animo voor is poetsbeurt,carprotectie,deukendokter en spotrepair.Het is maar een wild idee maar gaan in de tijd wel even pollen. :(

Maar eerst gewoon jullie mooie rit rijden en dan pas de Mei 2006 editie :)

Link naar reactie
poetsbeurt,carprotectie,deukendokter en spotrepair.Het is maar een wild idee maar gaan in de tijd wel even pollen. ;)

spotrepair staat voor steenslag? tjongejonge, ik leer wel veel hoor, zo'n dag! Ik weet nu waarom de een slechts één uitlaat heeft :( en de ander twee (of zijn het er 4?), dat metalen pedalen wel errug mooi zijn, rolbeugels staan ook vet (quote Rolf), oh ja, en dat ik dacht dat de mijne lekker pruttelde maar nu écht weet wat pruttelen is! Wow .. wat een heerlijk bromgeluid. Nou ja, niet haalbaar met mijn 1.9, toch? En de buren killen me als het wél zou kunnen :muur:

Huub, is het de bedoeling dat je op die zaterdag zelf gaat poetsen of wordt dit gedaan? B)

En nu eerst even de foto's van vandaag overzetten op de laptop en op het forum plaatsen

Link naar reactie
Huub, is het de bedoeling dat je op die zaterdag zelf gaat poetsen of wordt dit gedaan? B)

Is dan de bedoeling dat de ZZZ profesioneel gepoetst word :muur:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.