Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goed in de wax zetten helpt... ;) Spuit je de lijkjes er ook weer makkelijker af... Maar ik ken het, hier barst het ook van al dat vliegend ongedierte. Soms zijn ze zo groot, dan lijkt het of ik een olifant op mijn voorruit gekregen heb!!!! :blush:

Even huishoudelijk, wellicht kun je de eerste post in deze topic editten?

Friesland is niet meer een optie namelijk...

Link naar reactie

Weet je, ik zou toch zweren dat het gisterenavond of nee, beter vanochtend vroeg toch zeker al een uur later was dan de laatste berichten vermelden. Loopt de klok van het forum nog op wintertijd?

En uhm .. de auto nog steeds geen poetsbeurt gegeven ;) Nog één dag ....

Link naar reactie
Weet je, ik zou toch zweren dat het gisterenavond of nee, beter vanochtend vroeg toch zeker al een uur later was dan de laatste berichten vermelden. Loopt de klok van het forum nog op wintertijd?

En uhm .. de auto nog steeds geen poetsbeurt gegeven :rolleyes: Nog één dag ....

Moet je zelf even instellen bij configuratiescherm ;) rechts boven/boardinstelling

Link naar reactie
En uhm .. de auto nog steeds geen poetsbeurt gegeven :rolleyes: Nog één dag ....

Vandaag was het er toch het weer niet voor....... Maar vrijdag glimmend op het pakeerplaats van de Wittem Bergen he??? ;)

Link naar reactie
Uh uh ... de A6 .. Ketelbrug ... ;) Ik heb wel eens gedacht: Ik stop bij de Flevocentrale, plak mijn hele voorkant vol met huishoudfolie en haal die er over de Ketelbrug weer af. Maar ja, weet je, dat staat zo truttig .... :rolleyes:

De Amerikanen hebben daar een oplossing voor, al ziet dat er niet uit. Een soort auto-bh, die ze over de motorkap bevestigen.

Link naar reactie
is meer voor steenslag dan voor vliegen............ :rolleyes:

Zal best. En als het goed is tegen steenslag is het helemaal goed tegen vliegen. Maar het blijft een belachelijk gezicht. ;)

Link naar reactie
En uhm .. de auto nog steeds geen poetsbeurt gegeven :rolleyes: Nog één dag ....

Ik was op de meeting met een absoluut smerige auto. Denk je werkelijk dat het opvalt?? Echt niet! ;)

Link naar reactie

Pfffffffffffff ... klaar! Morgen kom ik met een schone auto. Yiiiiiihaaaaaaa!

Ze glimt! Zelfs zonder wax (lekker hoor, metalic lak) :blush: Wat krasjes weg proberen te krijgen met smeerseltje en ook dat is redelijk tot goed gelukt. Zie wel meer en meer steenslag op de motorkap :unsure:

Nu nog een lijstje maken van de uitvoering en dingeskes (blingblinggedoe) ... dan nog eens een keer een mooi plekje zoeken om foto's te maken en dan .. ben ik klaar voor de toerritlijst van september!

Tot morgen bij de Witte Bergen :D

(oh ja, mijn tijd nog instellen .. thanks Huub!)

Link naar reactie
Pfffffffffffff ... klaar! Morgen kom ik met een schone auto. Yiiiiiihaaaaaaa!

Ze glimt! Zelfs zonder wax (lekker hoor, metalic lak) :D Wat krasjes weg proberen te krijgen met smeerseltje en ook dat is redelijk tot goed gelukt. Zie wel meer en meer steenslag op de motorkap :blush:

Nu nog een lijstje maken van de uitvoering en dingeskes (blingblinggedoe) ... dan nog eens een keer een mooi plekje zoeken om foto's te maken en dan .. ben ik klaar voor de toerritlijst van september!

Tot morgen bij de Witte Bergen :D

(oh ja, mijn tijd nog instellen .. thanks Huub!)

Tot morgen Cora... Is toch altijd weer een lekker gevoel als je ZzZ er weer bij staat te glimmen........ B)

Ja <zucht> steenslag...... :unsure:

Link naar reactie
En? Hebben jullie al iets leuks te melden? Gaat het allemaal lukken? :blink:

NaTuurLijk ... het wordt nat, we rijden door de natuur en het laatste .. pikken we misschien ook nog wel ergens op.

En mocht je het niet vertrouwen, je bent vrij om om 10:00 uur aan te sluiten :D

Link naar reactie
En? Hebben jullie al iets leuks te melden? Gaat het allemaal lukken? :blink:

NaTuurLijk ... het wordt nat, we rijden door de natuur en het laatste .. pikken we misschien ook nog wel ergens op.

En mocht je het niet vertrouwen, je bent vrij om om 10:00 uur aan te sluiten :huh:

Zou graag meegaan, wie niet, maar helaas...

Eigenlijk vergiste ik me. Mijn vraag was gebaseerd op jullie rijden vandaag. Was razend benieuwd naar de bevindingen.

Ik realiseer me pas nu dat jullie morgen gaan.

Wel, dan is de vraag alvast gesteld en lees ik morgen het antwoord wel. :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.