Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben ik de enige die werkt? :D :schater:

Nee hoor Rob, ik kom nu ook net van mijn werk af dus.......... tijd voor het Forum weer!!! :)

Vrijdag gaat wel wat worden zie ik.... Cora,, Remmuz, misschien IvoDl en ik. wow!!! Nog een paar erbij en we hebben meeting #4 er al op zitten!! ;)

Link naar reactie
Ben ik de enige die werkt? ;)  :schater:

Nee hoor Rob, ik kom nu ook net van mijn werk af dus.......... tijd voor het Forum weer!!! :D

Vrijdag gaat wel wat worden zie ik.... Cora,, Remmuz, misschien IvoDl en ik. wow!!! Nog een paar erbij en we hebben meeting #4 er al op zitten!! :)

Net terug van je werk en toch 52 posten eropgezet OHHHH wat heb ik een drukke baan :D

Link naar reactie
Net terug van je werk en toch 52 posten eropgezet OHHHH wat heb ik een drukke baan ;)

52 al??? Ja oke vanmorgen moest ik even in komen hoor. Gewoon ingespannen achter je pc zitten, dan lijkt het net of je heeeel druk aan het werk bent :D

Link naar reactie
Ik vond het af en toe nog wel erg vlot gaan, zolang je achter chris reed ging het allemaal goed maar zodra je in de achterste regionen van de sliert beland word het erg moeilijk om aansluiting te houden, vooral als je geen medewerking krijgt van het overige verkeer die dan toch ook overduidelijk zien dat je in clubverband rijdt en er gewoon tussen douwen :rolleyes:

Nou idd had ik ook wel moeite mee hoor(als 1.8i member):lees minder pk's dan de :m: en de vele 2.8 jes <_<:lol:

Link naar reactie
Nou idd had ik ook wel moeite mee hoor(als 1.8i member):lees minder pk's dan de :m: en de vele 2.8 jes :lol::m:

Oke....oke... misschien voor volgende meetings de "lichtere" ZzZ's meer vooraan, de "zwaardere" kanonnen meer naar achteren.

Het is namelijk een gegeven dat je als achtersten flink moet doortrappen om goed bij te blijven in een kolonne.

Ik hoop dat ik me toch redelijk gedragen heb om de groep nog enigzins bij elkaar te houden.... jajaja... op het schapenpad, met Zedri in mijn nek, heb ik flink doorgereden <_< . Maar dat was meer van "als ik nu rem dan zit Zedri op mijn Lopez Butt" :rolleyes: (je moet toch een excuus vinden, dan is Zedri het gewillige slachtoffer :schater: )

Link naar reactie

Jij toch niet met je 143pk??? <_<

Zoals ik gezegd heb na de rit in Vaals, je hebt een verschil natuurlijk, maar het is niet vanzelfsprekend dat de grotere motors sneller zijn dan de lichte, zeker niet op die bochtige weggetjes :rolleyes:

Link naar reactie
Ik hoop dat ik me toch redelijk gedragen heb om de groep nog enigzins bij elkaar te houden.... jajaja... op het schapenpad, met Zedri in mijn nek, heb ik flink doorgereden <_< . Maar dat was meer van "als ik nu rem dan zit Zedri op mijn Lopez Butt" :rolleyes: (je moet toch een excuus vinden, dan is Zedri het gewillige slachtoffer :schater: )

Ach, kom op nou Chris,

een beetje agent/e begrijpt heus wel dat je niet kon remmen,

anders werd een belangrijk lid van de 'Red Devils' voorbij gestoken door een 'mafketel' van de 'Blauwe Elite'. :lol::m:

Link naar reactie
Ik denk wel dat ik het haal vrijdag. Chris, is het een plan dat ik met je meerij om notities te maken?

Dat is goed..... kunnen we ook kletsen met elkaar.. schijnt ook nog redelijk weer te worden <_<

Link naar reactie
Remmuz,

Heb jij een gedetailleerde(re) beschrijving van de route? Scheelt ons speurwerk op het internet.

Cora

Heb ik, zal ik meenemen.

Al denk ik zelf wel een nog leukere route te hebben.

(variatie op de eerste route)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.