Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005


corabossers

Aanbevolen berichten

Ben heel benieuwd wie jullie allemaal zijn, in ieder geval net zo gek als ik ( de meeste dan)

Hé Andre, volgens mij kwam ik je vanmiddag tegen, je auto blinkte aan alle kanten!! B)

Die van mij heb ik pas om een uur of 6 gewassen en afgetankt toen ik je tegen kwam. Ik zie je morgen en mocht je deze post nog lezen dan kunnen we misschien nog wat afspreken om samen naar de meeting te rijden. We hebben trouwens ook al met nog iemand uit de buurt afgesproken.

Hoort het wel, anders Cu morgen :m:

Link naar reactie
  • Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helaas... B)

Ik beoefen dezelfde sport als Rob ( B) ) en moet door de goede resultaten van afgelopen week, morgen de halve finale spelen... B)

Geen toerrit dus... :D

Héél veel plezier allemaal!!! :m:

Arno, da's toevallig! Hier clubkampioenschappen en morgen, zondag, halve en hele finales. Ik had er al op gerekend: ik lig er naar verwachting uit. :D

Alle succes gewenst en tot een volgend keer!

Link naar reactie
post ik nog eens wat is het meteen een minder leuk bericht, denk ik:

Ik ben er inderdaad niet bij morgen en Zal ik alle FUN missen.

Jammer Zedri, ik zal jou en je accent missen! Graag tot een volgend keer!

Link naar reactie
Hé Andre, volgens mij kwam ik je vanmiddag tegen, je auto blinkte aan alle kanten!!  B)

Die van mij heb ik pas om een uur of 6 gewassen en afgetankt toen ik je tegen kwam. Ik zie je morgen en mocht je deze post nog lezen dan kunnen we misschien nog wat afspreken om samen naar de meeting te rijden. We hebben trouwens ook al met nog iemand uit de buurt afgesproken.

Hoort het wel, anders Cu morgen B)

Sorry, was ik :fez: undercover :m:

Link naar reactie
Helaas... :unsure:

Ik beoefen dezelfde sport als Rob ( :drank: ) en moet door de goede resultaten van afgelopen week, morgen de halve finale spelen... :rolleyes:

Geen toerrit dus... :(

Héél veel plezier allemaal!!! :sleepy:

Of je moet eruit liggen om 9:00.... kan je alsnog komen :rolleyes:

Link naar reactie
Beste organisatoren (Cora, Ies, Chris, Remco, etc.): kan ik morgen nog mee?? Jullie hebben vast wel met late aanmeldingen en afmeldingen rekening gehouden, hoop ik. :sleepy:

Pien twijfelt nog steeds, maar ik niet: zij gaat gewoon ook mee!

Geen diner, s.v.p.

Roel, leuk dat jullie alsnog kunnen komen!! Tot straks dan maar.... :rolleyes:

Link naar reactie
Niet verder vertellen, maar ze gaat met aantal vriendinnen naar FB. :rolleyes: De beste man treedt hier in de buurt op.

Ik begrijp óók niet dat dat belangrijker is dan de meeting, maar ja... :rolleyes:

Die ZzZ kan ze elke dag zien........ FB wil ze na morgen niet meer zien :schater: Het schijnt dat hij best een aardige show weggeeft (niet mijn keus...maarja) :sleepy:

Link naar reactie
Beste organisatoren (Cora, Ies, Chris, Remco, etc.): kan ik morgen nog mee?? Jullie hebben vast wel met late aanmeldingen en afmeldingen rekening gehouden, hoop ik. :sleepy:

Pien twijfelt nog steeds, maar ik niet: zij gaat gewoon ook mee!

Geen diner, s.v.p.

Leuk! Tot morgen! Uh ... straks :rolleyes:

Link naar reactie
Ja hoor heb ik weer, uiteraard vanmiddag auto gewassen, shit regen weer gezeemt shit weer regen, waarom heb ik altijd regen na het wassen van de auto????????????????????

Okay toen werd het droog, toen nog maar even snel zeemen en een beetje polish op de doek voor een mooie glans, ik heb de achterband nog niet kunnen vervangen de band is nog niet binnen, ik kan deze rit echt niet missen want ik heb al 3 keer een smoes moeten verzinnen dus morgenochtend zijn wij er zeker.

Ben heel benieuwd wie jullie allemaal zijn, in ieder geval net zo gek als ik ( de meeste dan)

De tank is vol dus tot morgen in mijn jeugdomgeving, leuk om hier weer eens door heen te crossen.

Welterusten voor straks.

André

Kijk .. en daarom kom ik straks gewoon met een ongepoetste auto. Zelfs de ramen zijn vies, er ligt gras op de matten .. boeiuh! En ok, ik durfde de auto ook niet te wassen omdat het ook bij mij altijd raak is: na een wasbeurt meteen een regenbui. Wilde ik niet op mijn geweten hebben :sleepy:

Slapers .. droom lekker verder,

de rest .. welterusten

en .. tot straks!

:rolleyes:

Link naar reactie
Helaas...  :unsure:

Ik beoefen dezelfde sport als Rob ( :drank: )  en moet door de goede resultaten van afgelopen week, morgen de halve finale spelen...  :rolleyes:

Geen toerrit dus...  :(

Héél veel plezier allemaal!!!  :sleepy:

Of je moet eruit liggen om 9:00.... kan je alsnog komen :rolleyes:

Nog geprobeerd, maar 1e wedstrijden beginnen om 10:30. :(

Link naar reactie

Bij deze willen Martine en ik de organisatie nogmaals bedanken voor de geweldige meeting die we vandaag hebben gehad, uiteraard speelde het mooie weer ook mee om deze dag niet te vergeten.

Alvast een foto'tje dan maar want daar gilt iedereen altijd om als je iets verteld op het forum.

http://img257.imageshack.us/img257/9500/im...imgp32527hk.jpg

http://img257.imageshack.us/img257/7663/im...imgp32755zb.jpg

http://img257.imageshack.us/img257/147/imgp32764xd.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.