Ga naar inhoud
  • 0

Bmw z3 dorpels gezocht.

Joey

Vraag

Geplaatst:

Hallo iedereen, wie kan mij helpen aan dorpels of side skirts voor mijn Z3 1800cc uit 1996.

Originele van de bmw dealer zijn vrij duur.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet, Joey.

• Antwoorden 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Je zoekt neem ik aan de dorpelkappen, niet de dorpels zelf?
De dorpelkappen zijn inderdaad gewoon nog leverbaar voor iets van €200 per stuk. Tweedehands zijn ze wel te vinden maar zelden in goede staat aangezien ze van onbehandeld blik zijn. Bij bijna iedere Z3 zullen ze (bijna) doorgeroest zijn bij de achterwielen.

Als je huidige kappen écht heel slecht zijn kun je natuurlijk altijd tweedehands proberen kijken voor betere exemplaren. Op o.a.facebook zijn er wel verkoopgroepen voor Z3 onderdelen. DM me als je meer info daarover wil.

• 0
Geplaatst:

Hallo MadMarky, ik bedoelde inderdaad de kappen die over de kokerbalken zitten.

Bij de bmw dealer vragen ze voor beide kappen er 550,- voor.

Ik hoopte kunstof dorpelkappen te kunnen vinden. 

Bedankt voor het antwoord.

• 0
Geplaatst:

Ik zie inderdaad dat Ekris voor de dorpelkappen van een narrowbody (de vroege viercilinders) maarliefst €286 vraagt. Dat plaatwerk van een 30 jaar oude auto nog gewoon nieuw door de dealer leverbaar is, is natuurlijk wel netjes maar de prijzen zijn de laatste jaren flink gestegen. Kunststof alternatieven heb ik helaas nog nooit gezien.

Misschien zou je RKV eens kunnen vragen of ze nog een set bruikbare narrowbody kappen hebben liggen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen