Ga naar inhoud

Olielekkage in cabriodak

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn naam is Eric en ik ben de gelukkige bezitter van een zwarte BMW Z4 20i uit 2014. Onlangs hebben mijn vrouw en ik een mooie tocht langs de Romantische Strasse richting Italië gemaakt. Bij het openen en sluiten van het dak zagen we tijdens wat oliesporen aan de zijkant van het dak. Bij aankomst in Italië zagen we bij het openen dat er een klein straaltje olie uit het dak kwam. Het dak snel weer gesloten en niet meer open gedaan…

Nu hebben we onze Z4 naar de dealer in Waalwijk gebracht. Deze dealer meent dat de reparatie €3200 gaat kosten. De dealer heeft het dak niet geopend en gaat alleen maar af op ons verhaal. Ik meen eerder op dit forum gelezen te hebben dat er sprake kan zijn van een kapotte leiding en dat je deze kunt (laten) vervangen. Heeft iemand ervaring met een dergelijke lekkage? Zo ja, wat zijn onze opties? Zelf repareren gaat hem niet worden, daar heb ik nul ervaring mee 😏

57769916-802b-4f5b-a30c-fd384bd012a0_40ef8929-9253-49a5-8052-7e0860eb9f13.jpg

• Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Thommy in Lisse

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen