Ga naar inhoud

Originele velgen zoektocht

Joep

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een tijdje geleden heb ik al eens een topic geplaatst over het idee de Z3 2.8 weer meer naar zijn originele staat te brengen. Nu even een korte update, De Z3 2.8 hebben we nu zo'n 16 jaar en het trouwe beestje rijdt nog als de eerste dag en we hebben er nog steeds veel plezier van. Hij gaat dus zeker nog niet weg.  Maar dit even terzijde en over naar de velgen. Op dit moment liggen er styling 135 18 inch velgen onder en dat vind ik nu een beetje te veel van het goede. Hoogst waarschijnlijk is hij origineel geleverd met 17 inch styling 18 velgen (Rundspeiche) en die vind ik persoonlijk erg mooi. Past ook bij het tijdsbeeld van einde 90-er jaren. Nu heb ik al een set styling 18 17 inch kunnen bemachtigen. Dat zijn vier stuks 17 inch, 7,5 J, ET 41. Voor de vooras prima maar achter hoort m.i. eigenlijk een 8,5J velg. De 7,5J velg zal ook wel passen maar is waarschijnlijk voor de 2.8 nooit zo geleverd.  De zoektocht naar de Styling 18, 17 inch, ET41 gaat dus door. Kijk regelmatig op de bekende aanbodsites, maar het lijkt wel of de styling 18 velg erg schaars aan het worden is. Mocht dus iemand een tip hebben voor deze zoektocht dan hoor ik het graag en is mijn vermoeden juist dat de style 18 velg zeldzaam aan het worden is?   

• Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo Joep,

Ik ben al een tijd op zoek naar een intacte 17 inch styling 18 velg IS41. Deze Als vervanging voor een van mijn beschadigde voor velgen. Ben je bereid om een van je velgen te verkopen, mits deze onbeschadigd is?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen