Ga naar inhoud

Wat is een M coupe waard?


Hans

Aanbevolen berichten

Geachte mede z3'ers,

Onlangs hield iemand mij staande met de vraag hem te bellen wanneer ik ooit de M coupe zou willen gaan verkopen en hij stelde mij daarbij de vraag wat de waarde zo'n beetje zou zijn. Nu heb ik daar eens even over zitten denken, maar ik kan daar echt geen zinnig bedrag op loslaten. Maar toch ben ik er wel een beetje nieuwsgierig naar.

Bij deze mijn vraag : "Hoeveel denken jullie dat een origineel nederlandse, dealeronderhouden, estorilblauweM coupe uit 1999 met ca. 100.000 km waard zou zijn?

groeten,

Hans

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

handel is handel ;)

Nu sta je dadelijk in de tourrit met een auto die niet meer gaan wil. Auto's voelen dat en dan gaan ze bokken. Zo'n uitspraak is vragen om problemen. Daarom maak ik ook geen plezier proefritjes, anders kwets ik mijn zZZ.

Auto's hebben ook gevoel hoor!!

;) ;)

Link naar reactie
handel is handel  ;)

Nu sta je dadelijk in de tourrit met een auto die niet meer gaan wil. Auto's voelen dat en dan gaan ze bokken. Zo'n uitspraak is vragen om problemen. Daarom maak ik ook geen plezier proefritjes, anders kwets ik mijn zZZ.

Auto's hebben ook gevoel hoor!!

;) ;)

verkeerde uitleg: mijn eigen M Coupé gaat niet weg. Kan ik niet en wil ik niet. Teveel en te goed zeg maar ;)

Maar ik weet er wel te koop :)

Link naar reactie
handel is handel  :)

Nu sta je dadelijk in de tourrit met een auto die niet meer gaan wil. Auto's voelen dat en dan gaan ze bokken. Zo'n uitspraak is vragen om problemen. Daarom maak ik ook geen plezier proefritjes, anders kwets ik mijn zZZ.

Auto's hebben ook gevoel hoor!!

;) ;)

verkeerde uitleg: mijn eigen M Coupé gaat niet weg. Kan ik niet en wil ik niet. Teveel en te goed zeg maar ;)

Maar ik weet er wel te koop ;)

aaah, gelukkig.

Heb je al zoveel onderdelen liggen, dat je een hele ;) kan bouwen en verhandelen :D

Link naar reactie
Geachte mede z3'ers,

Onlangs hield iemand mij staande met de vraag hem te bellen wanneer ik ooit de M coupe zou willen gaan verkopen en hij stelde mij daarbij de vraag wat de waarde zo'n beetje zou zijn. Nu heb ik daar eens even over zitten denken, maar ik kan daar echt geen zinnig bedrag op loslaten. Maar toch ben ik er wel een beetje nieuwsgierig naar.

Bij deze mijn vraag : "Hoeveel denken jullie dat een origineel nederlandse, dealeronderhouden, estorilblauweM coupe uit 1999 met ca. 100.000 km waard zou zijn?

groeten,

Hans

Ik schat met deze KM-stand eerder tussen de 20 en 25K ligt eraan hoe eg en snel je hem kwijt wil ;)

Snap de prijzen van Ivo wel die zijn al inclusief winstmarge met invoer vanaf D ;) ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.