Ga naar inhoud

Ervaringen garage Auto VAN EERDE in Terwolde ( Gelderland )


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben me aan het oriënteren op de aankoop en onderhoud van een BMW Z4 E89. 
Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met garage Auto VAN EERDE in Terwolde ( Gelderland ). Zij hebben diverse modellen te koop staan en wil deze binnenkort gaan bekijken. 
 

Is dit een betrouwbaar bedrijf en zijn hun prijzen marktconform? 
Welke ervaringen hebben jullie met eventuele garantie en onderhoud(kosten).

 

Geplaatst:

Auto van Eerde in Terwolde heeft mooie auto's staan. Voor een echte liefhebbers BMW ben je daar aan het juiste adres.

Zelf hebben we daar 8 maanden geleden een hele mooie Z4 e89 gekocht. Helaas heeft de Z4 al meerdere keren daar (of bij zijn "mannetje") gestaan, zelfs nu staat hij bij zijn "mannetje" voor garantiewerkzaamheden.

Dus helaas geen cabriorijden voor ons deze periode (of de afgelopen periode).

Maar altijd een leenauto mee, helaas geen cabrio met dit mooie weer. En gelukkig BOVAG lid dus ook dit zal allemaal goed komen en kunnen we in no-time weer heerlijk genieten van onze Z4.

 

APK, onderhoud en storingen besteed hij uit. Controles, bandenwissels en dergelijke zullen ze zelf wel doen.

Maar aangezien wij zelf niet in de buurt wonen, laat ik onderhoud en dergelijke uitvoeren door een BMW specialist in de buurt.

 

Qua prijs zal het om het even zijn, maar locatie moet ook betaald worden.

 

Maar misschien is Autobedrijf Leusink in Zelhem nog een optie voor jou, daar staan ook altijd verschillende Z4's in ieder prijsklasse.

 

 

Geplaatst:

Dus wat je eigenlijk zegt is, ze hebben mooie auto's, maar neem er wel 2 jaar garantie bij? Welkom overigens, voorsteltopics, bij voorkeur ondersteund door plaatjes, zijn we dol op hier. 😎

Geplaatst:

Ik zal mijn auto na deze werkzaamheden niet snel meer daar brengen voor andere werkzaamheden.

 

Maar je koopt een auto daar standaard met 6 maanden garantie (in de prijs inbegrepen).

Alhoewel je wettelijk gezien gewoon 1 jaar garantie hebt, zeker op auto's in deze prijsklasse.

Maar je mag verwachten dat alles goed is binnen respectabele periode na aankoop.

Maar nog 1 voordeel Auto van Eerde is BOVAG-lid dus daar mag je ook wat van verwachten.

Ik heb nog steeds de hoop dat alles netjes wordt opgelost en dat we eindelijk kunnen gaan genieten en cabriorijden waarvoor wij onze Z4 hebben gekocht daar.

 

Gewoon een auto daar kopen en dan hopen dat er geen garantie nodig is.

Dan heb je wel een echte liefhebbers BMW en eventueel incalculeren dat er kosten kunnen komen door storingen. Daar is dit type Z4 wel gevoelig voor na een jaar of 10/15.

Maar niet leuk als het zo kort na aankoop gebeurd en niet snel opgelost kan worden.

 

Succes met je zoektocht, goed kijken en veel info inwinnen voordat je daadwerkelijk gaat kopen.

Mooie praatjes zijn leuk maar zeggen helemaal niks. 

  • Like 1
Geplaatst:

Ik denk dat ik er met een boog omheen loop als ik dit lees, een cabrio kopen die niet open wil...?

  • Haha 1
Geplaatst:

Auto Van Eerde heeft geen slechte naam. Er kan altijd een pechgeval (voor zowel koper als verkoper) tussen zitten en soms laat dat pechgeval zich lastig oplossen. Het belangrijkste is dat het wordt opgelost.

  • Like 1
Geplaatst:

Wij hebben 2 jaar geleden een z4 e89 gekocht, van eerde heeft hele mooie z staan. Service is top neemt de tijd voor het gesprek weet alles van het verleden van de auto. Wij zijn zeer tevreden. 
 

wel hoor ik dat hij iets duurder is dan andere z4 inkopers maar hij verkoopt wel de exclusievere combinaties weinig km en goed onderhouden auto’s 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.