Filipetti Geplaatst: 2 mei Geplaatst: 2 mei Hallo allemaal, Bij mijn Z4 E85 brand nadat de accu leeg is geweest het airbaglampje. Helaas krijg ik dit lampje tot nu toe met geen enkele diagnosetool gereset. Ik heb de onderstaande tools al gebruikt: ICarsoft BMM V1.0 Foxwell NT530 PLUS Launch X431 Creator C410 Geen enkele tool "ziet" de fout en is derhalve niet te resetten... Wie heeft een tool die zeker wél werkt? Ben benieuwd naar de reacties
Patric Geplaatst: 6 mei Geplaatst: 6 mei (aangepast) Hallo, Waarschijnlijk ligt het probleem niet aan het diagnoseapparaat, maar aan het feit dat er na het ontladen van de accu een fout in het SRS-systeem is achtergebleven die gewone scanners niet kunnen weergeven. Het is het beste om originele BMW-engineeringsoftware zoals INPA of ISTA+ te gebruiken via een K+DCAN-kabel, omdat universele scanners vaak geen toegang hebben tot de diepere beveiligingsprotocollen. Als u onderdelen nodig heeft, kunt u deze online kopen en de zending hier in realtime volgen. 8 minuten geleden aangepast door Patric
Filipetti Geplaatst: 6 mei Auteur Geplaatst: 6 mei Hoi, Bedankt voor je antwoord. Heb je ervaring met INPA of ISTA+ en zo ja, wat zijn de prijzen hiervan i.c.m. een K+DCAN kabel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen