Ga naar inhoud

Angel Eyes?


Aanbevolen berichten

Ik zag hiero dat ze goedkoop ronde CCFLs (neonbuisjes) aanbieden waarvan ik zoiets had: ANGEL EYES experient.

Ik weet niet wat voor diameter je ongeveer nodig zou hebben voor je koplampen maar ze zijn er in 80 en 100mm. Incl inverter (zeg maar 'starter' of hoogspanningsbron) zit je ongeveer op € 5-6 / stuk.

Misschien een leuke tips voor de hobbyisten..

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toch lijkt mij het systeem van bmw zelf het beste. Een glazen ring met een ledje op het eind.

kosten Sledge... kosten.. Het lijkt mij sterk dat BMW dit voor deze prijs kan leveren :( Voor dit geld kan je het er nog eens uithalen en weggooien als het je niet bevalt...

Link naar reactie
Toch lijkt mij het systeem van bmw zelf het beste. Een glazen ring met een ledje op het eind.

Deze buisjes geven wel een mooier, egaler en feller lichtbeeld. Ledje is natuurlijk betrouwbaarder en goekoper.

:(

Link naar reactie
Wat leuk zo'n "inkoopacties site"

Slim initiatief, ga ik vaker kijken...

Dat is het zeker. Ik denk de dat grootste successtory van deze site de Dell monitoren inkoopactie was. DELL had een actie: elke 2e LCD monitor voor de halve prijs. Eén iemand start op deze site een inschrijving zodat personen er ook maar eentje kunnen kopen (dus voor 75%). De eerste order bij DELL was rond de 165 exemplaren van hun vlaggeschip de 24" TFT voor een relatieve habbekrats (€ 825 toen). Inmiddels is hun 4e order geloof ik de deur uit en loopt het totaal aantal in ruim in de 300-400. Ik heb zelf ook zo'n scherm en het is verbluffend mooi.

Link naar reactie
Wat leuk zo'n "inkoopacties site"

Slim initiatief, ga ik vaker kijken...

Dat is het zeker. Ik denk de dat grootste successtory van deze site de Dell monitoren inkoopactie was. DELL had een actie: elke 2e LCD monitor voor de halve prijs. Eén iemand start op deze site een inschrijving zodat personen er ook maar eentje kunnen kopen (dus voor 75%). De eerste order bij DELL was rond de 165 exemplaren van hun vlaggeschip de 24" TFT voor een relatieve habbekrats (€ 825 toen). Inmiddels is hun 4e order geloof ik de deur uit en loopt het totaal aantal in ruim in de 300-400. Ik heb zelf ook zo'n scherm en het is verbluffend mooi.

Dan wordt het tijd voor een Z8 inkoopactie.... ;)

Link naar reactie
Wat leuk zo'n "inkoopacties site"

Slim initiatief, ga ik vaker kijken...

Dat is het zeker. Ik denk de dat grootste successtory van deze site de Dell monitoren inkoopactie was. DELL had een actie: elke 2e LCD monitor voor de halve prijs. Eén iemand start op deze site een inschrijving zodat personen er ook maar eentje kunnen kopen (dus voor 75%). De eerste order bij DELL was rond de 165 exemplaren van hun vlaggeschip de 24" TFT voor een relatieve habbekrats (€ 825 toen). Inmiddels is hun 4e order geloof ik de deur uit en loopt het totaal aantal in ruim in de 300-400. Ik heb zelf ook zo'n scherm en het is verbluffend mooi.

Dan wordt het tijd voor een Z8 inkoopactie.... ;)

"Hallo meneer BMW, ik ben superduper en ik zou graag 34 Z8's willen bestellen. Ze zijn voor de club. Kan ik ze volgende maand verwachten?"

:schater:

Link naar reactie
Wat leuk zo'n "inkoopacties site"

Slim initiatief, ga ik vaker kijken...

Dat is het zeker. Ik denk de dat grootste successtory van deze site de Dell monitoren inkoopactie was. DELL had een actie: elke 2e LCD monitor voor de halve prijs. Eén iemand start op deze site een inschrijving zodat personen er ook maar eentje kunnen kopen (dus voor 75%). De eerste order bij DELL was rond de 165 exemplaren van hun vlaggeschip de 24" TFT voor een relatieve habbekrats (€ 825 toen). Inmiddels is hun 4e order geloof ik de deur uit en loopt het totaal aantal in ruim in de 300-400. Ik heb zelf ook zo'n scherm en het is verbluffend mooi.

Dan wordt het tijd voor een Z8 inkoopactie.... ;)

"Hallo meneer BMW, ik ben superduper en ik zou graag 34 Z8's willen bestellen. Ze zijn voor de club. Kan ik ze volgende maand verwachten?"

:schater:

"pinnen?, nee hoor. ik betaal wel contant."

"jongens, ik schiet het anders wel ff voor" ;) ;)

Link naar reactie
Ziet er zeker interesting uit!!  Huub wat is de diameter van jou ringen??

Zo een op het oog 100mm en zonder fatsoenslijke schuifmaat gemeten.Is zeker een interssante prijs ik heb er +/- € 95 voor betaald met verzekerde verzending. :D

en doe mee met een inkoopaxie.

Link naar reactie
@ ChrisXL; Zie ik het goed dat je er al een hele bult hebt besteld?

Weet je de juiste diameters dan?

Ben afgegaan op de ± maten van Huub.

Als dat niet klopt kan ik altijd iemand anders er blij mee maken, heb ook een zoon die met zijn MR2 aan het knoeien is <_<

Link naar reactie
wat moet een "red devil" nou met "angel eyes"? :schater:

Tja... ik moet toch niet te agressief lijken?? Een paar mooie "ogen" doen wonderen.

@Tobiastoeter, vandaar dat ik meteen zo'n bulk bestelling heb gedaan.. 2 paar/auto en dan gewoon op de stadslichten aansluiten.

Link naar reactie

Hij zegt:

Losse buisjes zei je?

Met losse buisjes bedoelen we dat er geen plastic omhulsel om de buis zit. En dus ook geen schroefoogjes of andere bevestigingsgaatjes. Het gaat puur om de glasbuisjes. Monteren met transparante siliconenkit of (zachtjes aan!) met kabelbundelbandjes.

Waar heeft die dat dan gezegd? :( Als ik het goed lees krijg je alleen de ringetjes zonder zo'n beschermend plastic eromheen (alà orginalo). Actie sluit volgende maand pas gelukkig. B)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.