- 0
Wat is nu exact het verschil!
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
jerrydeb
Hoi forumleden,
ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een 2e Z3 heb kunnen aanschaffen. Ik heb al een 2001 1.9i die ik terug op de weg heb gebracht. Ik heb nu een 2001 1.8s kunnen kopen die ik ook weer terug wil brengen in goede staat. Ik vraag me af wat het verschil nu is tussen de 1.9i facelift en de 1.8s facelift. Volgens mij is het vermogen van beide hetzelfde. Is het nu dezelfde motor? En is de 1.8s alleen uiterlijk iets anders ? (Heeft witte knipperlichten voor en achter, M stoelen en blauwe accenten). Of is er ook nog iets anders? Bv onderstel?
Beste reacties voor deze vraag
3
2
2
1
Populaire dagen
15 dec
5
16 dec
2
18 dec
1
Beste reacties voor deze vraag
jerrydeb 3 berichten
pimgmx 2 berichten
Gentry 2 berichten
MartinvanH 1 bericht
Populaire dagen
15 dec 2025
5 berichten
16 dec 2025
2 berichten
18 dec 2025
1 bericht
Populaire berichten
Gentry
Soortgelijk, maar niet hetzelfde volgens mij. Voor zover ik weet is de 1.8 een M43 en de 1.9 een M44 waarbij het voornaamste verschil is dat de 1.8 een SOHC heeft (dus 8 kleppen) en de 1.9 een DOHC (1
jerrydeb
Dank je wel. De 1.8s heeft witte pinkers rondom en blauw zwarte M stoelen met blauwe middenconsole. Ik ga het vin nummer eens checken om te zien wat er nog meer is aangevinkt op de optielijst.
Gentry
Normaliter wel ja. Zijn het origineel Nederlandse auto's? Soms gaat er iets mis bij de gegevensinvoer bij import....
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen