Ga naar inhoud

Nieuwe velgen voor mijn BMW Z4 e85 3.0i

MRJISGAS

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi iedereen, 

Ik heb sinds een paar maanden deze mooie bmw z4 aangeschaft, maar ik zou graag een tweede set velgen willen kopen. 

Echter weet ik niet helemaal waar ik moet beginnen en wat wel/niet zou passen onder de z4. Hebben jullie inspiratie voor mij? 

Als je een leuke foto hebt stuur deze dan ook graag op, dan help je mij en mogelijk anderen alleen maar verder!

BMWZ4E85(1).thumb.JPG.43d389a887f97dcce2d1db70aeb01eb2.JPGBMWZ4E85.thumb.JPG.2c6c55bd7fe80b63648a44d5b7daea63.JPG

• Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

BMW style 108 BBS breedset in RAL 2004🤘

IMG-20210414-WA0001.jpg.f385efa16a0ec9cbf06c2a25ff9e80da.jpg

ZwarteZ

Maar style 107 vind ik ook super

image.jpeg.b21f947cbfdffe061ff040ebfdeb71f0.jpeg

aangepast door ZwarteZ
  • Like 1
  • Haha 1
  • Administrator
Geplaatst:

^ Ik heb nog een hele nette set 107 liggen, zonder banden. Wie interesse heeft kan mij een PB sturen.

Maar @MRJISGAS: wat vind je belangrijk: moeten het velgen zijn die oorspronkelijk op de E85 geleverd zijn, wil je juist aftermarket en / of een grotere maat, welke kleur zoek je, etc.? Zonder die informatie zijn er oneindig veel mogelijkheden ben ik bang.

Geplaatst:

De Z4 heeft een best makkelijke makkelijke wielmaat. Zo'n beetje alles voor de Z3, Z4 en de verschillende generaties 3-serie heeft dezelfde et-waarde (offset) van grofweg tussen de et35 en et45. Tweedehands genoeg sets voor te vinden en ook nieuw (aftermarket) is er veel keus.

Ben zelf groot fan van E46 CSL achtige wielen, zoals deze 17" Apex ARC-8 op mijn Z3
spacer.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen