Ga naar inhoud

zijskirt Z3 (widebody)

CornelisV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag,

omdat ik een voorstel topic niet zag staan gelijk maar hier met een vraag.

ik ben Cornelis 38 jaar en de troste eigenaar van een BMW Z3 in de mooie kleur Boston Grun. 

nu ben ik op zoek naar 2 zijskirts omdat deze wat bobbelen van de roest.

Weet iemand een adres waar ik deze kan kopen? 

alvast bedankt!

Geplaatst:

Worden nog gewoon nieuw bij de dealer verkocht, kostte mij een paar jaar geleden €180 per zijde (ongespoten).
Tweedehands zou ik niet doen. DIe dingen zijn van dun blik waarvan de binnenkant niet behandeld is. Ze roesten allemaal, zelfs bij mijn binnenslaper vielen de gaten er in bij de achterwielen. 

Koop nieuwe, laat ze in kleur spuiten en tegelijkertijd ook de binnenzijde preventief behandelen met bijv wax.

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst:

Hi cornelis

ik ben nieuw op dit forum. Maar aan mijn 2e z3 en met de skirts bezig. ook wide body. 
heb je gekeken of er echt grote gaten in te prikken zijn? Bij de mijne viel dat erg mee. En heb de roest bij de dorpel ook van de chassisbalk eraf geschuurd. Bleek vooral oppervlakkig. 
ik heb er brunox op gespoten en toen primer, de originele lakkleur en blanke lak. 
80euro aan spuitbussen en schuurpapier en vooral tijd. 
speelt geld geen rol en heb je geen tijd, koop dan nieuwe en laat ze spuiten en monteren. 
ga je het zelf doen, bestel dan ook gelijk nieuwe clipjes om al het kunststof weer te monteren. 

• Thanks 1
Geplaatst:

Ah dit is goede info ik ga het zeker proberen! In de winter staat hij toch binnen dus heb alle tijd om alles is rustig te demonteren en goed te inspecteren voor ik aan andere moet/ga beginnen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen