Ga naar inhoud

Electrische M-Sport stoelen inbouwen: waar vind ik deze nog? (E85)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals de titel doet vermoeden: Ik wil graag mijn zwart witte (leer + stof) stoelen vervangen voor electrische M-sport stoelen. Wat is de meest gangbare manier om aan zo'n setje te komen, en aan wat voor prijs moet ik dan denken? Op marktplaats vond ik enkel wat standaard zwarte stoelen! 

Mijn huidige stoelen zijn niet electrisch, dus ik ben dan natuurlijk ook benieuwd of het makkelijk is om alles aan te sluiten. Heeft een auto met non-electrische stoelen wel de connector klaarliggen voor electrische?

Ik hoor het graag als je me kan helpen!

Geplaatst:
19 minuten geleden, Jasper1986 zei:

Wat is de meest gangbare manier om aan zo'n setje te komen, en aan wat voor prijs moet ik dan denken?

Je kan het proberen op eBay Kleinanzeigen, dat is de Duitse tegenhanger van Marktplaats: https://www.kleinanzeigen.de/s-autoteile-reifen/bmw-z4-sitze/k0c223

Op dit moment wordt daar een handjevol M-stoelen aangeboden.

Prijs: afhankelijk van conditie mag je rekening houden met een prijskaartje van €1500-2000 voor twee M-stoelen... 

• Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

En in aanvulling daarop: weet je zeker dat je de elektrische variant wilt? Daarmee kun je vanwege de elektromotoren onder de stoel, de stoel minder diep zetten.

Of de bekabeling er ligt hangt af van het bouwjaar van je z4: voor najaar 2004 ligt de bekabeling er vermoedelijk wel, daarna vermoedelijk niet.

• Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen