Ga naar inhoud

OEM Subwoofer op standaard BMW CD in E85?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allen, ik ben inmiddels wederom eigenaar van een Z4 e85 Aero, een heerlijk ding!

Echter had mijn vorige de BMW OEM Subwoofers achter de stoelen, en mijn nieuwe niet. Daar zitten achter de stoel gewoon 2 "gaten" om wat spulletjes in weg te proppen.

Is het mogelijk om zelf deze OEM Subwoofers er achter in te bouwen? En hoe werkt dat qua bedrading? Als het niet te veel werk is wil ik het wel proberen namelijk, het geluid is nu best aardig, maar die subs waren toch wel erg lekker.

• Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Dat kan wel, maar om dat fatsoenlijk te laten werken zul je ook een versterker nodig hebben. Daarmee wordt de bekabeling ook uitgebreider. Bij de E85s met uitgrebeider audiopakket ligt die versterker in de accubak, maar daar hoef jij je natuurlijk niet aan te houden.

Geplaatst:
Op 09/07/2025 om 14:02, Maurits zei:

Dat kan wel, maar om dat fatsoenlijk te laten werken zul je ook een versterker nodig hebben. Daarmee wordt de bekabeling ook uitgebreider. Bij de E85s met uitgrebeider audiopakket ligt die versterker in de accubak, maar daar hoef jij je natuurlijk niet aan te houden.

Ik heb de Top Hifi set inmiddels gevonden. Inclusief die versterker. Dus ik ben benieuwd of ik 't makkelijk kan upgraden! Ik meen me wel te herinneren dat de kabelboom wat ingewikkelder was bij mn vorige Z4, volgens mij zat daar ook een 6 CD changer aan vast. Ik heb nu gewoon radio / CD en rondom speakers. 

Mocht iemand deze upgrade gedaan hebben, van Hifi naar Top Hifi, ben ik heel benieuwd naar het proces!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen