Ga naar inhoud

Een originalo in hart en nieren......


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ben nog veel orginaloer :blush:

Ten minste dat denk ik. Ik heb hem 2e hands en weet eigenlijk niet wat er anders dan standaard is. Ze verkochten het met een vermelding van een zogenaamde hifisysteem (ik heb geloof ik 10 boxen in de auto) en een extra versterker erbovenop (die heb ik gezien). Het geluid blijft desalniettemin gewoon slecht. Mijn 5-er had ook een hifisysteem met 10 boxen en klonk ongeveer 80 keer beter. Daarnaast is er de 2-tone leer bekleding, voor de rest is alles standaard volgens mij.

Ik heb zelfs nog gewoon de roranje pinkers en ik vind daar niks mis mee.

Als ik wat zou willen is het misschien de angel eyes, een grotere tank, een betere radio(evt. nav) en een kompressor (maar die is me te duur).

DVG the shrike

Link naar reactie

zullen we even een witte pinker-zeur-topic aanmaken... kunnen jullie in een duister hoekje van dit forum lekker afgeven op oranje knippers. :blush:

Link naar reactie

(alleen de antenne heeft nu ook een GPS ontvanger  <_<  )

Hé, hoe doe je dat? Lijkt me beter dan die slingerende muis....

er zit nu een Bosch GPS/FM/GSM combi antenne op't dak ipv de "normale"BMW spriet (let wel: ik heb een dakantenne :D )

Link naar reactie
kan zo'n combi antenne dan niet op je (roadster) reet ???

waarschijnlijk moet je dan een nieuwe/andere kabel gaan trekken. Dat is vanaf een dakje misschien wat makkelijker dan door heel de roadster.

:blush: probleem zit hem in de GPS antenne, dit is een platte schijf van 2 euro diameter die voor de antennevoet zit. Dus dat pas niet om een roadsterkontje ...

Link naar reactie
Was het niet makkelijker een losse muis onder je dashbord weg te werken? Blijf je er tenminste origineel uitzien :lol:

GSM antenne zit er ook in + was al zo toen ik hem kocht (leve de duitse dealers) :offtopic:

Link naar reactie
mijn M Coupe is aan de buitenkant helemaal origineel  :D

(alleen de antenne heeft nu ook een GPS ontvanger  B)  )

Ivo, vergeet je niet die dikkere buisjes van achteren :muur:

Is bij Ivo de onderkant ;)

Link naar reactie
mijn M Coupe is aan de buitenkant helemaal origineel ;)

(alleen de antenne heeft nu ook een GPS ontvanger B) )

Wat hangt er eigenlijk onder voor luidruchtigheid? Das NIET origineel. 100 post strafaftrek wegens jokken!

:muur::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.