Ga naar inhoud

Elektrische raam schakelaar verwijderen


jdebest

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mooi kopen natuurlijk, tegen gereduceerde prijs.  :rolleyes:

Wie heeft hier last van inlogproblemen?

volgens mij een subaru rijder <_< Jamie 555???

Link naar reactie
  • 10 jaren later...

Heb je een handbak?

 

Dan zijn ze makkelijk los te maken met de volgende methode:

- klik de pookmanchet los en schuif 'm omhoog

- je ziet nu een soort schuimrubberen kubus (geluidsdemping) om de pook zitten, haal die weg

- nu kan je onderlangs bij de schakelaar: door 'm omhoog te duwen kan je 'm losmaken

- stekkertje van de kabel losklikken en je hebt de losse schakelaar in je handen!

 

Hier een foto waar je de stekker van de raamschakelaar ziet uitsteken nadat ik een en ander verwijderd heb...

 

20614994802_1080a7010e_z.jpg

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Wat laat om hier te reageren maar nieuw topic vanwege schakelaar lijkt me ook niet handig. Mijn rechter schakelaar liet het vaak afweten en hier gevonden hoe te demonteren. Heb schakelaar helemaal open gemaakt en het verende plaatje erin was verkleurd (hitte) en paar x weer iets veerkracht kunnen geven maar was lapwerk. Als hij kuren had, pookhoes omhoog en schakelaar ondersteunen en hard drukken hielp dan. Nu via chinees A..... E gezocht omdat de BMW dealer er hier 75€ voor vraagt. Gevonden bij A.... E en 3 stuks voor 12€ (gratis verzenden) aanbieding, dus gok genomen en 1,5 week later warempel spul al in huis. Werkt perfect zelf lampje erin werkt. Sommigen zullen huiveren bij chinees imitatie maar ik ga echt geen 75€ neerleggen voor zoiets. Ze werken perfect en voor dat geld verwacht ik niet dat ze het ook 23 jaar volbouden zoals origineel maar  boeien als ze over 5 of tien jaar stoppen, dan heb ik nog een paar. 

IMG_20180620_182137~01.jpg

IMG_20180620_190159.png

aangepast door ReinderTrees
Spelfout
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.