Ga naar inhoud

deuk tip


Tonroad

Aanbevolen berichten

Ik had een klein rond deukje in de deur, wat jammergenoeg wel erg opviel door de schaduw. Nu wat heb ik gedaan: deurpaneel eraf, met de hand door het gat bij het scharnier en van daaruit met het handvat van een schroevendraaier en doek erop de deuk langs binnen eruit 'gemasseerd'. Je moet er wel wat handig in zijn en voorzichtig te werk gaan.

Natuurlijk werk dit niet voor alle deukjes maar het kan misschien wel wat kosten besparen.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had een klein rond deukje in de deur, wat jammergenoeg wel erg opviel door de schaduw. Nu wat heb ik gedaan: deurpaneel eraf, met de hand door het gat bij het scharnier en van daaruit met het handvat van een schroevendraaier en doek erop de deuk langs binnen eruit 'gemasseerd'. Je moet er wel wat handig in zijn en voorzichtig te werk gaan.

Natuurlijk werk dit niet voor alle deukjes maar het kan misschien wel wat kosten besparen.

Moedig!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het was toch snertweer vandaag, dus van een leuk ritje is het niet gekomen.

Het Ztje gewassen en kompleet in de was gezet (in de garage) en toen zag ik ook een heel klein deukje onder het slot in de portier.

Ik heb toen ook resoluut het binnenpaneel eruit gehaald en gewapend met een paar echte lepels (bestek dus met verschillende rondingen uit de keukenla) het deukje eruit gemasseerd.

Ik heb er wel een grote spiegel tegenover geplaatst, want anders zie je niet waar je moet drukken als je aan de binnenkant zit en een felle zaklamp om de deuk te belichten.

Perfekt resultaat is echt helemaal niet meer te zien!

Gewoon doen, is echt makkelijk, niets engs aan.

Zag overigens dat de ruststeun van de linkervoet was ingescheurd (wel een beetje inferieure kwaliteit hoor). Waarschijnlijk door de vorige berijder met bosbranduittrap schoenen bewerkt of aangezien als lachgasturbopedaal.

Gewoon gedemonteerd glasmatje erachter en inlamineren met 2componentenshit en zo stevig als het eigenlijk van fabriek af moet zijn.

MarZZZel

Link naar reactie
Zag overigens dat de ruststeun van de linkervoet was ingescheurd (wel een beetje inferieure kwaliteit hoor). Waarschijnlijk door de vorige berijder met bosbranduittrap schoenen bewerkt of aangezien als lachgasturbopedaal.

Gewoon gedemonteerd glasmatje erachter en inlamineren met 2componentenshit en zo stevig als het eigenlijk van fabriek af moet zijn.

MarZZZel

Een Schnitzer (look) pedalenset inclusief voetsteun misstaat niet, daar onderin! <_<

Link naar reactie

Ja nog even Rob,

Maak me nog gekker!!!

Moet ik nog veel meer kranten gaan lopen.

Wil jij ook niet meedoen aan die drukpers uit Hongarije?

Ideetje van mij. Chris doet aan ronseling onder gegadingden en jij doet het papier en inkt, dan zoeken we er nog 1tje bij en die mag bepalen welk biljet we gaan drukken en die mag tevens de betalingen doen, Oke?

Ben blij dat het idee van mij kwam en ik niet de laatste ben. (niet doorventileren svp)

Zou het nu toch minder windstil gaan worden voor mij?

MarZZZel

Link naar reactie
Zag overigens dat de ruststeun van de linkervoet was ingescheurd (wel een beetje inferieure kwaliteit hoor). Waarschijnlijk door de vorige berijder met bosbranduittrap schoenen bewerkt of aangezien als lachgasturbopedaal.

Gewoon gedemonteerd glasmatje erachter en inlamineren met 2componentenshit en zo stevig als het eigenlijk van fabriek af moet zijn.

aha, goeie tip. Duc(k)tape hielp in mijn geval niet :lol:

Zal eens een polyester setje halen bij de bouwmarkt :)

Link naar reactie
Ja nog even Rob,

Maak me nog gekker!!!

Moet ik nog veel meer kranten gaan lopen.

Wil jij ook niet meedoen aan die drukpers uit Hongarije?

Ideetje van mij. Chris doet aan ronseling onder gegadingden en jij doet het papier en inkt, dan zoeken we er nog 1tje bij en die mag bepalen welk biljet we gaan drukken en die mag tevens de betalingen doen, Oke?

Ben blij dat het idee van mij kwam en ik niet de laatste ben. (niet doorventileren svp)

Zou het nu toch minder windstil gaan worden voor mij?

MarZZZel

Ooit ga je voor de bijl. Is het niet met de pedalenset, dan is het wel met je drukwerk. ;) :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.